Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] native "set_user_frags" error


Najlepsza odpowiedź Rivit , 09.04.2015 18:43

public eventDeath(){
	new iKiller = read_data(1);
	new iVictim = read_data(2);
 
 
	if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim){
		g_iZemsta[iVictim] = iKiller;
 
		new iXp = get_pcvar_num(g_pCvarZemsta);
		
		new sName[32];
		get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
 
		if(g_iZemsta[iKiller] && g_iZemsta[iKiller] == iVictim){
 
			set_hudmessage(255, 16, 255, -1.0, 0.30, 0, 2.0, 2.0, 0.05, 0.05, 4)
			show_hudmessage(iKiller, "Zemsciles sie na graczu %s^n^n+ %d Fragow", sName, iXp);
 
			set_user_frags(iKiller, get_user_frags(iKiller) + iXp);
 
			g_iZemsta[iKiller] = 0;
		}
 
		iXp = get_pcvar_num(g_pCvarAsysta);
 
		for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
			if(i == iKiller || !is_user_connected(i))	continue;
 
			if(g_bAsysta[i][iVictim])
			{		
 
				set_hudmessage(255, 16, 255, -1.0, 0.30, 0, 2.0, 2.0, 0.05, 0.05, 4)
				show_hudmessage(i, "Asystowales w zabiciu gracza %s^n^n+ %d Fragow", sName, iXp);
 
				set_user_frags(i, get_user_frags(i) + iXp);
			}
 
			g_bAsysta[i][iVictim] = false;
		}
	}
}

Jeżeli to nie pomoże to nie mam pomysłu.

 

Podmień funkcję z tą co masz w oryginale

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Repek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Repczysław
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.04.2015 13:15

Witam w końcu zdecydowałem się napisać temat bo sam już nic nie wymyśle, a strasznie wkurza mnie ten error w logach.

Oryginalne sma (w załączniku) podczas kompilacji ma 1 errora i chodzi o tą linijkę która jest pod logami w kodzie.
Próbowałem się trochę sam tym pobawić korzystając z http://amxx.pl/dokumentacja/i30/funi przy kompilacji errorów nie było ale plugin zamiast dodawać fragi to zabierał :zly:

 

L 04/09/2015 - 13:33:29: [FUN] Invalid player 4
L 04/09/2015 - 13:33:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "asysta_i_zemsta_fragi.amxx")
L 04/09/2015 - 13:33:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_frags")
L 04/09/2015 - 13:33:29: [AMXX] [0] asysta_i_zemsta_fragi_2763395.sma::eventDeath (line 82)


set_user_frags(i, get_user_frags(i) + iXp);

http://amxx.pl/topic...set-user-frags/
kolega w tym temacie ma/miał ten sam problem ale kiedy robię tak jak napisał Andrzejek w temacie wyżej plugin w ogóle nie działa wtedy.
Liczę na pomoc, pozdrawiam :like_it:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.04.2015 16:22

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Repek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Repczysław
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.04.2015 18:06

L 04/09/2015 - 18:20:37: [FUN] Invalid player 10
L 04/09/2015 - 18:20:37: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "asysta_i_zemsta_fragi.amxx")
L 04/09/2015 - 18:20:37: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_frags")
L 04/09/2015 - 18:20:37: [AMXX]    [0] asysta_i_zemsta_fragi_2763395.sma::eventDeath (line 82)

bez zmian ;)


set_user_frags(i, get_user_frags(i) + iXp);


set_user_frags(iKiller, get_user_frags(iKiller) + iXp);
tak jak w zemście i myślałem żeby może tak bo przy kompilacji 0 errorów ale właśnie wtedy odejmowało chyba fragi, nikt więcej? :(
set_user_frags(iVictim, get_user_frags(iVicitm) + iXp);

 


Użytkownik Repek edytował ten post 09.04.2015 18:08

  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.04.2015 18:16

Skompiluj i wrzuć na serwer, po czym zmień mapę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 Repek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Repczysław
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.04.2015 18:32

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

asysta_i_zemsta_fragi.sma(42) : error 017: undefined symbol "IsPlayer"

1 Error.
Could not locate output file asysta_i_zemsta_fragi.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 09.04.2015 18:43   Najlepsza odpowiedź

public eventDeath(){
	new iKiller = read_data(1);
	new iVictim = read_data(2);
 
 
	if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim){
		g_iZemsta[iVictim] = iKiller;
 
		new iXp = get_pcvar_num(g_pCvarZemsta);
		
		new sName[32];
		get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
 
		if(g_iZemsta[iKiller] && g_iZemsta[iKiller] == iVictim){
 
			set_hudmessage(255, 16, 255, -1.0, 0.30, 0, 2.0, 2.0, 0.05, 0.05, 4)
			show_hudmessage(iKiller, "Zemsciles sie na graczu %s^n^n+ %d Fragow", sName, iXp);
 
			set_user_frags(iKiller, get_user_frags(iKiller) + iXp);
 
			g_iZemsta[iKiller] = 0;
		}
 
		iXp = get_pcvar_num(g_pCvarAsysta);
 
		for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
			if(i == iKiller || !is_user_connected(i))	continue;
 
			if(g_bAsysta[i][iVictim])
			{		
 
				set_hudmessage(255, 16, 255, -1.0, 0.30, 0, 2.0, 2.0, 0.05, 0.05, 4)
				show_hudmessage(i, "Asystowales w zabiciu gracza %s^n^n+ %d Fragow", sName, iXp);
 
				set_user_frags(i, get_user_frags(i) + iXp);
			}
 
			g_bAsysta[i][iVictim] = false;
		}
	}
}

Jeżeli to nie pomoże to nie mam pomysłu.

 

Podmień funkcję z tą co masz w oryginale


  • +
  • -
  • 2

#7 Repek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Repczysław
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 09.04.2015 19:27

no chyba jest ok, skompilował się bez erroru i w konsoli jak i logach tez czysto, podziekować :PDT_bud:


  • +
  • -
  • 0

#8 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 12.04.2015 16:37

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych