Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapamiętaj ostatnio wybraną broń - menu gunxpmod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 04.04.2015 19:47

Trochę głupio zadawać tak banalne pytanie dla was ale sam próbuję to zrobić i nie udaje mi się cały czas jakiś bład przy kompilacji tak więc używam modu GunXPmod i menu wyboru broni wygląda tak :

 

 

// Main Menu Level Style
public show_main_menu_level(id)
{
 
if ( !is_user_alive(id) )
return;
 
new szInfo[60], szChooseT[40], szLastG[40];
formatex(szInfo, charsmax(szInfo), "%L", LANG_SERVER, "TITLE_MENU", PlayerLevel[id], PlayerXp[id], LEVELS[PlayerLevel[id]] );
 
new menu = menu_create(szInfo , "main_menu_level");
 
formatex(szChooseT, charsmax(szChooseT), "%L", LANG_SERVER, "CHOOSE_TEXT");
menu_additem(menu, szChooseT, "1", 0);
 
formatex(szLastG, charsmax(szLastG), "%L", LANG_SERVER, "LAST_GUNS");
menu_additem(menu, szLastG, "2", 0);
 
 
new szExit[15];
formatex(szExit, charsmax(szExit), "%L", LANG_SERVER, "EXIT_MENU");
 
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, szExit);
 
menu_display(id , menu , 0);
}
 
 
Wszystko jest dobrze tylko brakuje "zapamietaj ostatnio wybraną bron" czyli jak na csdm zapamiętuje to broń do końca mapy. Pomoże ktoś? :)

  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.04.2015 22:20

musisz stworzyć enum (globalny) z listą broni oraz zmienną globalną z bronią danego gracza resetując ją przy client_connect, dalej z tej zmiennej zczytujesz broń i przydzielasz


  • +
  • -
  • 0

#3 GrYFFFF

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:89
  • Imię:sasa
  • Lokalizacja:sasasa
Offline

Napisano 05.04.2015 09:38

Ale menu z broniami już mam w 1 poście dałem wycinek z .sma plus teraz daje jeszcze jak wygląda client_connect

public client_connect(id)
{
g_remember_selection[id] = MAX_PISTOLS_MENU;
g_remember_selection_pistol[id] = 0;
 
get_user_authid( id , g_szAuthID[id] , 34 );
get_user_ip(id, g_szAuthIP[id] , 34, 1);
get_user_name(id, g_szAuthNAME[id] , 34);
 
LoadLevel(id)
}
public client_disconnect(id)
{
SaveLevel(id)
}

Chciałem dodać po prostu następną opcję w menu kopiując poprzednia no ale nie jest tak pięknie i wyskakuje błąd w kompilacji;

 

formatex(szLastG, charsmax(szLastG), "%L", LANG_SERVER, "LAST_GUNS");
menu_additem(menu, szLastG, "2", 0);

Użytkownik GrYFFFF edytował ten post 05.04.2015 09:41

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych