Zapamiętaj ostatnio wybraną broń - menu gu...
GrYFFFF
04.04.2015
Trochę głupio zadawać tak banalne pytanie dla was ale sam próbuję to zrobić i nie udaje mi się cały czas jakiś bład przy kompilacji tak więc używam modu GunXPmod i menu wyboru broni wygląda tak :
// Main Menu Level Style public show_main_menu_level(id) { if ( !is_user_alive(id) ) return; new szInfo[60], szChooseT[40], szLastG[40]; formatex(szInfo, charsmax(szInfo), "%L", LANG_SERVER, "TITLE_MENU", PlayerLevel[id], PlayerXp[id], LEVELS[PlayerLevel[id]] ); new menu = menu_create(szInfo , "main_menu_level"); formatex(szChooseT, charsmax(szChooseT), "%L", LANG_SERVER, "CHOOSE_TEXT"); menu_additem(menu, szChooseT, "1", 0); formatex(szLastG, charsmax(szLastG), "%L", LANG_SERVER, "LAST_GUNS"); menu_additem(menu, szLastG, "2", 0); new szExit[15]; formatex(szExit, charsmax(szExit), "%L", LANG_SERVER, "EXIT_MENU"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, szExit); menu_display(id , menu , 0); }
Wszystko jest dobrze tylko brakuje "zapamietaj ostatnio wybraną bron" czyli jak na csdm zapamiętuje to broń do końca mapy. Pomoże ktoś? 

grankee
04.04.2015
musisz stworzyć enum (globalny) z listą broni oraz zmienną globalną z bronią danego gracza resetując ją przy client_connect, dalej z tej zmiennej zczytujesz broń i przydzielasz
GrYFFFF
05.04.2015
Ale menu z broniami już mam w 1 poście dałem wycinek z .sma plus teraz daje jeszcze jak wygląda client_connect
public client_connect(id) { g_remember_selection[id] = MAX_PISTOLS_MENU; g_remember_selection_pistol[id] = 0; get_user_authid( id , g_szAuthID[id] , 34 ); get_user_ip(id, g_szAuthIP[id] , 34, 1); get_user_name(id, g_szAuthNAME[id] , 34); LoadLevel(id) } public client_disconnect(id) { SaveLevel(id) }
Chciałem dodać po prostu następną opcję w menu kopiując poprzednia no ale nie jest tak pięknie i wyskakuje błąd w kompilacji;
formatex(szLastG, charsmax(szLastG), "%L", LANG_SERVER, "LAST_GUNS"); menu_additem(menu, szLastG, "2", 0);
Użytkownik GrYFFFF edytował ten post 05.04.2015 09:41