Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Arem - Czym mniej amunicji tym większe obrażenia!

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GreM!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 27.03.2015 17:14

Cześć, poniżej przedstawiona klasa została stworzona w celach edukacyjnych, oraz do odpracowania warna.  :)

 

Arem - Klasa czym mniej ma amunicji w magazynku tym większe zadaje obrażenia wrogowi (-1 naboi = +1 obrażeń(+int)) oczywiście można to zmienić.  ;) 

cod_inflict_damage(idattacker, this, 100 - ammo * 1.0, 0.1, idinflictor, damagebits);

Dziękuję za uwagę!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.03.2015 20:34

1. Tabulacja!

 

 

2. Czy nie lepiej pobierać ammo PO sprawdzeniu czy gracz ma klase, jest podłączony itp?

 

 

3. Skąd tu masz index 1 oO?

get_user_ammo(1, CSW_M249, zapas, ammo)

4. Ja bym to na SetHamParamFloat, żeby nie było "czaszek" w DeathMsg

 

5. Obczaj załącznik :P Takie ode mnie bo się nuuuudzi :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 GreM!

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:128
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 28.03.2015 14:46

1. Tabulacja!

 

 

2. Czy nie lepiej pobierać ammo PO sprawdzeniu czy gracz ma klase, jest podłączony itp?

 

 

3. Skąd tu masz index 1 oO?

get_user_ammo(1, CSW_M249, zapas, ammo)

4. Ja bym to na SetHamParamFloat, żeby nie było "czaszek" w DeathMsg

 

5. Obczaj załącznik :P Takie ode mnie bo się nuuuudzi :D

Dzięki za poprawki :)


  • +
  • -
  • 0

g7tp9rhu9dy2.png

Call Of Duty Mod

| Unikat | System Prac | 251 LVL |

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych