Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z komplikacją silnika Cod Mod

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 21.03.2015 16:00

Siemka

Otóż dodałem dziś do silnika procentowy exp ,lecz coś poszło nie tak i mam błędy pomógł by ktoś naprawić ?

Niżej daje błędy z komplikatora.

 

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright © 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
 
QTM_CodMod.sma(977) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "fProcent"
QTM_CodMod.sma(979) : error 017: undefined symbol "target"
QTM_CodMod.sma(987) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "fProcent"
 
1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).
 

a teraz Częściowy silnik.

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
{
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
	
	if(!is_user_alive(id))
{
	new target = pev(id, pev_iuser2);
	
	if(!target)
		return PLUGIN_CONTINUE;
			
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 			
	set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum] :MultiVice.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i | 201^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum] :MultiVice.pl^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie :  %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 201]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Proszę o Pomoc.


  • +
  • -
  • 1

#2 ka.linux

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:78
  • GG:
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 21.03.2015 16:04

QTM_CodMod.sma(977) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "fProcent"   -- fProcent nigdzie nie został użyty
QTM_CodMod.sma(979) : error 017: undefined symbol "target" -- tutaj id bo to wiadomości u gracza
QTM_CodMod.sma(987) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "fProcent" -- to co wyżej
 
 
poprawny kod:
 
public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
{
    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
    
    if(!is_user_alive(id))
{
    new target = pev(id, pev_iuser2);
    
    if(!target)
        return PLUGIN_CONTINUE;
            
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
             
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum] :MultiVice.pl^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i | 201^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
    
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum] :MultiVice.pl^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie :  %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 201]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

POMAGAM PŁATNIE NA PROŚBĘ!


#3 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 21.03.2015 16:11

Dziękuje za pomoc , + się należy :)


  • +
  • -
  • 1

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.03.2015 22:54

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych