Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Użycie klawisza przez gracza.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ViruSPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 11.03.2015 04:18

Cześć,

Zauważyłem w pluginie Darka że da się przez register_impulse (bodajże) sprawdzić czy gracz trzyma klawisz F, gdyż na F jest impulse 100, teraz pytanie chciał bym gdy gracz użyje F było komenda komenda_start jak puści to komenda_stop próbowałem 

 

register impulse "100", "komenda_start"

regiset impulse "-100", "komenda_stop"

Lecz nie zbyt (nie wiem czy dobrze napisałem bo na szybko i z głowy ale w sma mam dobrze.

 

Czy lepiej za pomocą PEV bądź innej funkcji sprawdzić trzymany klawisz? Może da się za pomocą ascii key klawisza to zrobić? 

Proszę o rady jak najlepiej zrobić że gdy gracz trzyma klawisz wywołuje się komenda - Lub gdy dusi to się wywołuje choćby. Bindowanie klawiszy jest zblokowane więc trzeba sobie radzić ^^


  • +
  • -
  • 0

#2 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 11.03.2015 06:38

https://amxx.pl/topi...trzyma-klawisz/

https://amxx.pl/topi...k-nie-prethink/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych