Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

- - - - -

Nowy, lepszy wygląd wybuchu HE.


  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic
7 replies to this topic

#1 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

  • Reputacja: 32
    Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Posted 06.03.2015 16:13

opis
Plugin dodaje nam 12 nowych efektów wybuchów HE.

instalacja
  • new_henade_efx.sma wrzucamy do cstrike\addons\amxmodx\scripting
  • new_henade_efx.amxx wrzucamy do cstrike\addons\amxmodx\plugins
  • zawartość folderu sprites wrzucamy do cstrike\sprites
wymagane moduly
  • Csx
  • Fakemeta
SS:
Spoiler

inne informacje
Plugin znalazłem w danym temacie na tym forum jednak nie widzę go na liście pluginów i postanowiłem go dodać.
Autorem pluginu jest SAMURAI.
Z pluginu usnąłem tylko zbędne adnotacje, które były w języku angielskim.

Attached Files


  • +
  • -
  • 2

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

  • Reputacja: 6,559
    Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 09.03.2015 09:14

Jakieś screeny ?
  • +
  • -
  • 1

#3 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 32
    Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Posted 09.03.2015 09:21

sorry, ale tylko 2 sprites'y udało mi się uchwycić.

 

1.

Spoiler

 

2.

Spoiler


MAGNET (09.03.2015 09:38):
Umieściłem SS do 1. posta

  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

  • Reputacja: 6,559
    Godlike

  • Postów:11,989
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 09.03.2015 11:05

Może być też film ;)
  • +
  • -
  • 1

#5 caro

    Pomocny

  • Użytkownik

  • Reputacja: 15
    Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 09.03.2015 14:55

Bardzo fajny plugin. Łap +, ale bez FastDL ani rusz :D Na 4fun, albo innego moda wręcz idealny. 

 


Edited by caro, 09.03.2015 14:56.

  • +
  • -
  • 0

#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

  • Reputacja: 683
    Wszechmogący

  • Postów:1,258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Posted 09.03.2015 16:15

Bardzo fajny plugin. Łap +, ale bez FastDL ani rusz :D Na 4fun, albo innego moda wręcz idealny. 

Pliki sprite nie ważą tyle, co ważą modele :)

 

Albo otwórz też poprzez sprite explorer sprite'y i zrób ich zdjęcia. Będzie chociaż wiadomo mniej więcej, jak to wygląda


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 Biometr

    Początkujący

  • Oczekujący

  • Reputacja: 3
    Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Posted 11.03.2015 12:05

Plugin sam w sobie ma poważny problem.

public gre_explode(ent)
{

	if(!pev_valid(ent))
		return;
        
	static Float:origin[3];
	pev(ent,pev_origin,origin);
    
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); 
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(floatround(origin[0]));
	write_coord(floatround(origin[1]));
	write_coord(floatround(origin[2]));
	write_short(gSpriteIndex[random(sizeof g_sprites)]);
	write_byte(40);
	write_byte(30);
	write_byte(TE_EXPLFLAG_NONE);
	message_end();
} 

Ignoruje ustawienia mp_friendlyfire :)


  • +
  • -
  • 0

#8 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 32
    Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Posted 11.03.2015 12:08

 

Bardzo fajny plugin. Łap +, ale bez FastDL ani rusz :D Na 4fun, albo innego moda wręcz idealny. 

Pliki sprite nie ważą tyle, co ważą modele :)

 

Albo otwórz też poprzez sprite explorer sprite'y i zrób ich zdjęcia. Będzie chociaż wiadomo mniej więcej, jak to wygląda

 

myślę, że 2 ssy wystarczą a jeśli ktoś będzie chciał zobaczyć pozostałe to może pobrać plugin i sprawdzić.

 

Plugin sam w sobie ma poważny problem.

public gre_explode(ent)
{

	if(!pev_valid(ent))
		return;
        
	static Float:origin[3];
	pev(ent,pev_origin,origin);
    
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); 
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(floatround(origin[0]));
	write_coord(floatround(origin[1]));
	write_coord(floatround(origin[2]));
	write_short(gSpriteIndex[random(sizeof g_sprites)]);
	write_byte(40);
	write_byte(30);
	write_byte(TE_EXPLFLAG_NONE);
	message_end();
} 

Ignoruje ustawienia mp_friendlyfire :)

to mi już nic do tego, ja go tylko znalazłem i wrzuciłem  :P


  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.





  


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg

Sign In