Witam.
Mam taką prośbe/pytanie Jak podmienić model granata "W" (world) ale z warunkiem if ?
Bo szczeze mówiąc nie wiem w ogóle jak to zrobić ;> A jeśli się da to jeszcze tak:
- Jeśli u atakującego (tego co rzuca) zmienna bool (na id) jest równa np. true to wtedy ten jego granat wygląda inaczej, a jeśli ta zmienna u atakującego jest równa np. false to ma wyglądać normalnie ;>
Rozumiecie coś z tego ? Jeśli tak to proszę o pomoc Jeśli się nie da to cóż trudno, ale zapytać można
A tak przy okazji (po co zakładać drugi temat, nawet nie wiem w jakim dziale ) Czy w folderze valve jest model klucza francuskiego (tzn do HL) bo tak mi sie kojazy, że był, ale nie moge go znaleźć Jeśli jest to o jakiej nazwie ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Czy da się podmienić model W ?
Temat rozp. emblaze, 10.09.2009 15:20
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.09.2009 15:20
#2
Napisano 10.09.2009 16:06
public W_Model_Hook(ent,model[]) { if(!pev_valid(ent)) { return FMRES_IGNORED } static i for(i=0;i<w_modelsnum;i++) { if(equali(model,old_w_models[i])) { engfunc(EngFunc_SetModel,ent,new_w_models[i]) return FMRES_SUPERCEDE } } return FMRES_IGNORED }Zmień for(i=0;i
if(equali(model,nazwa modelu chyba)
engfunc(EngFunc_SetModel,ent,nazwa new modelu)
GHW
Edit:
jeszcze chyba to:
public newround() { static ent, classname[8], model[32] ent = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere,maxplayers,Float:{0.0,0.0,0.0},4800.0) while(ent) { pev(ent,pev_classname,classname,7) if(containi(classname,"armoury")!=-1) { pev(ent,pev_model,model,31) W_Model_Hook(ent,model) } ent = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere,ent,Float:{0.0,0.0,0.0},4800.0) } }
#3
Napisano 10.09.2009 18:30
Vertricus, dużo z tego wiem Właśnie patrzyłem do GHW replace, i nie jestem pewien jak to zrobić A w ogóle register_event nie podałes Potrzebowałbym to z troche z lepszą instrukcją + Gdzie dodać if'a
#4
Napisano 10.09.2009 18:57
Właśnie patrzyłem do GHW replace, i nie jestem pewien jak to zrobić
register_forward(FM_SetModel,"W_Model_Hook",1)
public W_Model_Hook(ent,model[]) { if(!pev_valid(ent)) { return FMRES_IGNORED } static i for(i=0;i<w_modelsnum;i++) { if(equali(model,old_w_models[i])) { engfunc(EngFunc_SetModel,ent,new_w_models[i]) return FMRES_SUPERCEDE } } return FMRES_IGNORED }To właśnie z GHW Weapon Replacement'a
#5
Napisano 10.09.2009 19:13
A tu przykładowy plugin:
Po wpisaniu w say "/mozemodel" rzuca się nożem zamiast FB
#include <amxmodx> #include <fakemeta> new const stary_model[] = "models/w_flashbang.mdl" new const nowy_model[] = "models/w_knife.mdl" new bool:moze_model[33] public plugin_init() { register_plugin("Zmiana modelu", "0.1", "AMXX") register_clcmd("say /mozemodel", "say_mozemodel") register_forward(FM_SetModel, "W_Model_Hook", 1) } public client_connect(id) moze_model[id] = false public say_mozemodel(id) { moze_model[id] = true return PLUGIN_HANDLED } public W_Model_Hook(ent,model[]) { if(!pev_valid(ent)) { return FMRES_IGNORED } new id = pev(ent,pev_owner) if (moze_model[id] && equali(model, stary_model)) { engfunc(EngFunc_SetModel, ent, nowy_model) return FMRES_SUPERCEDE } return FMRES_IGNORED } public plugin_precache() { precache_model(nowy_model) }
Po wpisaniu w say "/mozemodel" rzuca się nożem zamiast FB
#6
Napisano 10.09.2009 20:31
lol działa ! Myślałem, że to tak nie odpali
Dzięki temu znowu więcej zdziałam w moim modzie
Dzięki Leci pomógł
A ten model tego klucza francuskiego ?
Dzięki temu znowu więcej zdziałam w moim modzie
Dzięki Leci pomógł
A ten model tego klucza francuskiego ?