Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy gracz patrzy na wode.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 02.02.2015 23:07

Moglby mi ktos pokazac przykladowo kod badz nakierowac ?

Poniewa bawie sie w thinku uzywam get_user_aiming (chociaz nie wiem czy to wykryje wode). Raczej nie skoro mi nie dziala.

Jedynie gdy uzyje

pev(id,pev_watertype) == CONTENTS_WATER

Warunek zadziala ale to sie dzieje gdy wejde do wody i wcale nie musze na nia patrzec.

 

Siedze godzine i nie mam pomyslu jak to zrobic. ;/


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 02.02.2015 23:23

Spróbuj w tym thinku pobierać id enta przez get_user_aiming, potem get_entity_name i w konsoli wypluwac wynik - chyba wypluje nazwę enta.
  • +
  • -
  • 1

#3 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.02.2015 19:53

Woda nie jest bytem solidnym toteż nie sądzę, że wykryje ją get_user_aiming. Myślę, że bez traceline się nie obejdzie.


  • +
  • -
  • 1

#4 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 03.02.2015 20:30

Szczerze przyznam sie ze nie mam pojecia jak to zrobic w traceline. Nie uzywalem tego chyba nigdy ;/


  • +
  • -
  • 0

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 03.02.2015 22:12

A możemy zrobić tak, że sprawdzamy czy gracz jest w wodzie, a nastepnie pobieramy miejsce gdzie gracz patrzy ( http://amxx.pl/topic...trzenia-gracza/) jeżeli wartość będzie odpowiedzialna za góre / dół będzie mniejsza lub większa od iluś tam to znaczy, że patrzy w dół, niby pewności nie mamy w 100% bo może patrzeć obok, jednakże jest to łatwiejszy sposób niż traceline. :)
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#6 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 03.02.2015 22:19

Ciekawe rozwiazanie lecz chodzi mi o to zeby gracz nie byl wodzie. Myslalem tez nad tym zeby przy uzyciu get_user_aiming postawic pewien model i sprawdzic czy ten model po stworzeniu znajduje sie w wodzie.


  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.02.2015 22:42

Albo sprawdzić czy między położeniem gracza a miejscem w które on celuje znajduje się woda. Traceline i TraceResult (TR_InWater)?


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 03.02.2015 22:55

No wlasnie chodzi o to ze jestem ciemny w tracline ;/


  • +
  • -
  • 0

#9 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.02.2015 12:20

Przydałby się poradnik jak używać traceline, sam przyznam szczerze, że używałem mało i raczej kopiowałem gotowce nie zagłębiając się jak to działa.


  • +
  • -
  • 1

#10 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.02.2015 17:32

https://forums.allie...ead.php?t=66076
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#11 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 06.02.2015 02:13

Aj tam po angielsku, mieszkam dłuższy czas na wyspach i mam dosyć tego głupiego prostackiego języka, szanujmy naszą wspaniałą polszczyznę. Jak żadna pałka tego nie opisze to się poświęcę i sam to zrobię ! 


dasiek (06.02.2015 07:56):
MADE MY DAY!<3

  • +
  • -
  • 3

#12 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 06.02.2015 08:58

Dokładnie. I wtedy będzie dobrze. A co do tematu to po kombinuje coś dziś z tym. grankee w jakim mieście jesteś?

Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 06.02.2015 08:58

  • +
  • -
  • 0

#13 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 07.02.2015 14:25

W za***nym wieśniackim Belfaście, gdzie psy gadają wyraźniej od ludzi.


  • +
  • -
  • 0

#14 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 12.02.2015 00:51

Ja Birmingham :) dla sledzacych użytkowników chciałem napisać że robię to na chłopski rozum :) pobieram origin tam gdzie gracz celuje,przenoszę go w te miejsce i sprawdzam czy znajduje się wodzie potem wraca gracz do swojej do starej pozycji.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych