Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Łom dla VIPów (zmiana noża dla VIPa)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 anon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 02.02.2015 21:30

Witam,

chciałbym aby VIP miał łom. Model łoma już mam, tylko nie wiem jak go dodać do VIPa.

 

Ścieżka do modelów: v_lomszak, p_lomszak

 

Dam + jeżeli będzie ok

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, ioid, maxPlayers,
skoki[33];

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_clcmd("say_team", "VipChat");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "%s wchodzi na serwer",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 1;
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	skoki[id]=1;
	set_user_health(id, get_user_health(id)+60);
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		damage*=(100+10)/100;
	}
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public VipChat(id){
	if(g_Vip[id]){
		new g_Msg[256],
		g_Text[256];
		
		read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
		remove_quotes(g_Msg);
		
		if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
			new g_Name[64];
			get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
			
			formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
			
			for(new i=1;i<33;i++){
				if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
				ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
			}
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id){
	if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
		client_PreThinkVip(id);
	}
}
public client_PreThinkVip(id){
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
	
	if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
		
		if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		new Float:velocity[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		velocity[2] += 250.0;
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 03.02.2015 11:56

?


  • +
  • -
  • 0

#3 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 03.02.2015 13:23

Nie mogę tego skompilować, gdzie jest błąd?

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, ioid, maxPlayers,
skoki[33];

new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
        register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1"); 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_clcmd("say_team", "VipChat");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "%s wchodzi na serwer",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
    precache_model(models/v_lomszak.mdl);
    precache_model(models/p_lomszak.mdl);
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			CmdStartPreVip(id, uc_handle);
		}
	}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
		--skoki[id];
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id,pev_velocity,velocity);
	} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
		skoki[id] = 1;
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	skoki[id]=1;
	set_user_health(id, get_user_health(id)+60);
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
	(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
		damage*=(100+10)/100;
	}
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public VipChat(id){
	if(g_Vip[id]){
		new g_Msg[256],
		g_Text[256];
		
		read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
		remove_quotes(g_Msg);
		
		if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
			new g_Name[64];
			get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
			
			formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
			
			for(new i=1;i<33;i++){
				if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
				ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
			}
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_PreThink(id){
	if(g_Vip[id] && is_user_alive(id)){
		client_PreThinkVip(id);
	}
}
public client_PreThinkVip(id){
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
	
	if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
		
		if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		new Float:velocity[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		velocity[2] += 250.0;
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2)
if ( weapon != CSW_KNIFE || !g_Vip[id])
return PLUGIN_HANDLED

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_lomszak.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_lomszak.mdl")
}

  • +
  • -
  • 0

#4 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 03.02.2015 15:18

Łap.Poprawiłem błędy i dodałem łoma zamiast noża dla TT (więźniów).

 

Spoiler
 
Przekompiluj na .amxx i wrzuć na serwer.Powinno działać ;)
 
Plik v_lomszak.mdl wrzuć do cstrike/models.

 

 


  • +
  • -
  • 0

#5 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 03.02.2015 19:55

Wszystko dobrze, tylko brakuje p_

Jeżeli będzie ok dam +

 


  • +
  • -
  • 0

#6 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 03.02.2015 22:15

Jak będzie p_lomszek.mdl to będą problemy, podczas gdy gracze siedzący na SPECT będą się patrzyć na VIP'a, który aktualnie w ręce ma łom.
Sprawdzone.
  • +
  • -
  • 0

#7 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 04.02.2015 12:02

Nie rozumiem. To jest serwer JB i właśnie chodzi o to aby VIPy wyróżniały się łomem w ręku.

Czekam na pomoc...
  • +
  • -
  • 0

#8 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 04.02.2015 15:13

Przecież w tym kodzie, który Ci wcześniej dałem model łoma jest w ręku VIP'A zamiast noża.

To jaki masz jeszcze problem p_lomszak jest nie potrzebny w tym wypadku.
  • +
  • -
  • 0

#9 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 04.02.2015 16:18

Nie wiesz czym się różni v_ od p_?

p_ to jest model który widzimy jak na kogoś patrzymy - jak np. Ty nie masz VIPa a on ma VIPa i widzisz że VIP trzyma łom w ręku

właśnie chodzi o to aby VIPy wyróżniały się łomem w ręku

Pomoże ktoś czy nie? Dam +


  • +
  • -
  • 0

#10 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 04.02.2015 16:52

Łap.

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#11 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:77
Offline

Napisano 04.02.2015 17:04

Serwer się restartuje po wgraniu tego. W logach nic związanego z tym VIPem nie ma.

 

Źle to jest porobione... Bosz..


  • +
  • -
  • 0

#12 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 03.03.2015 06:57

Zamień to

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_lomszek.mdl")

na 

set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_lomszak.mdl")


  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych