Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Dlaczego klasa się nie kompiluje

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 PahgZSG

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 07.01.2015 19:27

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Epikunier";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 2;
new const kondycja  = 2;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 2;
    
new const frakcja[] = "MegaPremium";
 
new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
 
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Epikunier] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    
    return HAM_IGNORED;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
 
if(!is_user_connected(idattacker))
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(!ma_klase[idattacker])
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
 
return HAM_IGNORED;
 
 
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && random_num(1,1) == 1)
 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
 
 
return HAM_IGNORED;
 

 

}

Dlaczego moja klasa nie chce się kompilować?


  • +
  • -
  • 0

#2 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 07.01.2015 19:40

Zmień Sobie nazwę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#3 PahgZSG

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 07.01.2015 20:20

Dzięki 

A dlaczego nie działa 1/1 z scout i he

 


Użytkownik PahgZSG edytował ten post 07.01.2015 20:32

  • +
  • -
  • 0

#4 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 07.01.2015 23:00

Dzięki 

A dlaczego nie działa 1/1 z scout i he

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#5 PahgZSG

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.01.2015 12:43

Dzięki a mógłbyś wytłumaczyć jak to robic?

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych