Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Trafienie Krytyczne


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 GeDox

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 05.01.2015 00:31

opis
Tzw. critical hit. Był kiedyś na moim serwerze, teraz tylko zalega na dysku. Może komuś się przyda :)
Brak jakichkolwiek efektów wizualnych.

instalacja
Standardowa

wymagane moduly
hamsandwich

konfiguracja
  • crit_enable - int(1, 0) - włączenie / wyłączenie pluginu
  • crit_bullet - Float(>=0.0) - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć)
  • crit_bullet_perc - int(100<=, >=1) - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach)
  • crit_grenade - Float(>=0.0) - mnożnik obrażeń zadanych HE (wpisz 0.0 by wyłączyć)
  • crit_grenade_perc - int(100<=, >=1) - szansa na trafienie krytyczne HE (w procentach)
download
Załączony plik  trafienie_krytyczne.sma   1,27 KB  228 Ilość pobrań
  trafienie_krytyczne.amxx
  • +
  • -
  • 4

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.01.2015 10:41

Brak downloadu proszę o dodanie inaczej temat zostanie usunięty


  • +
  • -
  • 0

#3 Jooe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.01.2015 04:41

Wygląda na dużo lepszy od starszej wersji, potem wyrzucę stary i zobaczę jak ten działa

EDIT: dla janości HE to oczywiście head?

Co z obrażeniami granatów?

 

Przykładowo

crit_bullet - Float(>=1.5) - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć)
crit_bullet_perc - int(50<=, >=20) - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach)

wtedy mam szansę 20-50% zadania 50% więcej obrażeń?


Użytkownik Jooe edytował ten post 06.01.2015 04:48

  • +
  • -
  • 0

#4 GeDox

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 06.01.2015 06:59

Wygląda na dużo lepszy od starszej wersji, potem wyrzucę stary i zobaczę jak ten działa

EDIT: dla janości HE to oczywiście head?

Co z obrażeniami granatów?

 

Przykładowo

crit_bullet - Float(>=1.5) - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć)
crit_bullet_perc - int(50<=, >=20) - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach)

wtedy mam szansę 20-50% zadania 50% więcej obrażeń?

 

HE - odłamkowy.

 

CVARy ustawiasz normalnie.

 

crit_bullet 1.5
crit_bullet 20
Masz 20% szans na większy dmg.
  • +
  • -
  • 1

#5 Jooe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 06.01.2015 07:34

Więc jak powinny wyglądać całe przykładowe cvary? Tak?

crit_enable 1 - włączenie / wyłączenie pluginu
crit_bullet 1.5 - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć)
crit_bullet_perc 50 - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach)
crit_grenade 50 - mnożnik obrażeń zadanych HE (wpisz 0.0 by wyłączyć)
crit_grenade_perc 50 - szansa na trafienie krytyczne HE (w procentach)

Użytkownik Jooe edytował ten post 06.01.2015 07:34

  • +
  • -
  • 0

#6 GeDox

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 125
Zaawansowany

  • Postów:315
  • Steam:steam
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 06.01.2015 11:54

 

Więc jak powinny wyglądać całe przykładowe cvary? Tak?

crit_enable 1 - włączenie / wyłączenie pluginu
crit_bullet 1.5 - mnożnik obrażeń zadanych bronią (wpisz 0.0 by wyłączyć)
crit_bullet_perc 50 - szansa na trafienie krytyczne bronią (w procentach)
crit_grenade 50 - mnożnik obrażeń zadanych HE (wpisz 0.0 by wyłączyć)
crit_grenade_perc 50 - szansa na trafienie krytyczne HE (w procentach)

Tak.


  • +
  • -
  • 1

#7 GrubSon

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:101
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 06.01.2015 12:42

No nawet niezły plugin :)
Plus się należy.


  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^

http://www47.zippysh...KPfVE/file.html- COD MOD CLASS STAR WARS)MODELE)
http://www47.zippysh...sdXwb/file.html- COD MOD CLASS HOBBITarrow-10x10.png(MODELE)
http://www47.zippysh...xYFE6/file.html - COD MOD CLASS HALOWEEN(MODELE)
^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  ^D^  
 

#8 #3Skille Grease'M

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 19.01.2015 21:30

Przydatne do 4fan oraz CoD

 

Łapaj +


  • +
  • -
  • 0

3Skille.pl

Wyjątkowa sieć serwerów

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych