Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie działa codmod, to pewnie nvault

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 zedn

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 03.01.2015 23:43

Witam, otóż po wgraniu czystego QTM_CodMod nie działa mi on. Przejdźmy do rzeczy, .sma znajdziecie w załączniku. Po dopisaniu debug po QTM_CodMod.amxx wyskakuje takie coś w konsoli

L 01/03/2015 - 23:38:55: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 01/03/2015 - 23:38:55: Server cvar "sv_maxspeed" = "900"
[AMXX] Loaded 2 admins from file
L 01/03/2015 - 23:38:55: Server cvar "amx_nextmap" = "de_cbble"
L 01/03/2015 - 23:38:55: Function "Pomoc" was not found
L 01/03/2015 - 23:38:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 01/03/2015 - 23:38:55: [AMXX] Run time error 19: function not found 
L 01/03/2015 - 23:38:55: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::plugin_init (line 118)
Executing AMX Mod X Configuration File 
L 01/03/2015 - 23:38:55: Server cvar "sv_maxspeed" = "9999"
L 01/03/2015 - 23:38:55: [nVault] Invalid vault id: 0

L 01/03/2015 - 23:38:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 01/03/2015 - 23:38:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "nvault_prune")
L 01/03/2015 - 23:38:55: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::plugin_cfg (line 178)
Forcing breakpad minidump interfaces to load
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Master server communication disabled.
L 01/03/2015 - 23:38:55: Started map "de_dust2" (CRC "1159425449")

Menu item 17 added to Menus Front-End: "Plugin Cvars" from plugin "pluginmenu.amxx"
Menu item 18 added to Menus Front-End: "Plugin Commands" from plugin "pluginmenu.amxx"
L 01/03/2015 - 23:38:56: World triggered "Round_Start"
Connection to Steam servers successful.
   VAC secure mode is activated.
212.91.26.63:52244:  password failed
L 01/03/2015 - 23:39:06: [DPROTO]: Client 0 - Set AuthIdType 1 [Native]; pClient = 0xf3a3df08
L 01/03/2015 - 23:39:06: Expected 0 parameters, got 2
L 01/03/2015 - 23:39:06: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 01/03/2015 - 23:39:06: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 01/03/2015 - 23:39:06: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::UstawNowaKlase (line 293)
L 01/03/2015 - 23:39:06: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::UsunUmiejetnosci (line 456)
L 01/03/2015 - 23:39:06: [AMXX]    [2] QTM_CodMod.sma::client_authorized (line 437)

Wersja binarek

5787

Odblokowane moduły

;;;
; To enable a module, remove the semi-colon (;) in front of its name.
; If it's not here, simply add it its name, one per line.
; You don't need to write the _amxx part or the file extension.
;;;

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; SQL Modules usually need to be enabled manually ;;
;; You can have any number on at a time.  Use      ;;
;;  amx_sql_type in sql.cfg to specify the default ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

mysql
sqlite

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Put third party modules below here.              ;;
;; You can just list their names, without the _amxx ;;
;;  or file extension.                              ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;



;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; These modules will be auto-detected and loaded   ;;
;;  as needed.  You do not need to enable them here ;;
;;  unless you have problems.                       ;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich

Wersja amxx

1.8.1

Jakieś rady? Jak to zwalczyć aby ten CodMod działał?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.01.2015 11:15

Pierwszy error (Function "Pomoc" was not found) pojawia się wtedy gdy, codmod próbuję wywołać funckje "Pomoc" która nie istnieje w pluginie.


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 zedn

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.01.2015 11:58

Dziwne, bo to .sma pluginu pobranego od razu od Autora i nie edytowanego 0_o Robiłem reinstall z 2 razy i ciągle to samo, z podstawową paczką. Ale już można zamknąć. Z racji że mam serwer na pukawce to zajrzałem w instalator i tam mieli, po zainstalowaniu wszystko działało jak należy ;)


  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.01.2015 12:10

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych