Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pytanie odnoście funkcji cs_set_user_money?


Najlepsza odpowiedź radim , 04.01.2015 17:52

Usuń "cs_get_user_money(zabojca)" albo jeżeli chcesz aby dodało tyle pieniędzy ile uzwględniłeś w cvarze do aktualnej kasy którą mamy zamień na to:

cs_set_user_money( zabojca, cs_get_user_money( zabojca ) + get_pcvar_num( g_money ), 1 )
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 04.01.2015 17:28

Witam,

 

Napisałem prosty plugin, i mam małe pytanie.A mianowicie zamieszczając w odpowiedniej funkcji taki kod:

cs_set_user_money(zabojca, get_pcvar_num(g_money), cs_get_user_money(zabojca), 1);

Pojawia mi się błąd:

 

 

error 088: number of arguments does not match definition

 

A jak zrobię w ten sposób to wszystko jest ok.

cs_set_user_money(zabojca, get_pcvar_num(g_money), cs_get_user_money(zabojca));

Dlaczego tak się dzieje?Chciałbym, aby różnica została pokazana w hud.


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.01.2015 17:39

Za dużo argumentów. Maksymalnie ta funkcja ma mieć 3 argumenty, kolejno: id gracza, wartość oraz 'flash' (czyli czy ma pokazać różnice w HUD) domyślnie ustawiona na 1.


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 04.01.2015 17:42

Ok, czyli jak nie wpiszę tej 1-dynki na końcu to i tak róźnica będzie pokazana w hud?

cs_set_user_money(zabojca, get_pcvar_num(g_money), cs_get_user_money(zabojca));

  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.01.2015 17:52   Najlepsza odpowiedź

Usuń "cs_get_user_money(zabojca)" albo jeżeli chcesz aby dodało tyle pieniędzy ile uzwględniłeś w cvarze do aktualnej kasy którą mamy zamień na to:

cs_set_user_money( zabojca, cs_get_user_money( zabojca ) + get_pcvar_num( g_money ), 1 )

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 04.01.2015 17:55

No, ale jak usunę to kasa, jaką wyznaczymy w cvarze będzie się dodawać?Możesz mi wytłumaczyć ?Nie chce gotowca.


  • +
  • -
  • 0

#6 IntelCom

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 100
Zaawansowany

  • Postów:500
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 04.01.2015 18:01

Dzięki za pomoc :)

 

Fragment kodu jest dla mnie w pełni zrozumiały, a to najważniejsze ;)

 

2 + leci  :)


  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.01.2015 18:26

cs_set_user_money(zabojca, get_pcvar_num(g_money), cs_get_user_money(zabojca));

Tutaj byś ustawiał zabójcy tyle pieniędzy ile wynosi cvar, bez względu na to czy miał 800 czy 1200 wcześniej, zawsze będzie ustawione tyle ile wynosi cvar. Czyli mamy przy sobie 900$, cvar ma wartość 1000 to nasze aktualne pieniądze zostaną ustawione na kwotę 1000$ a nie 1000+900 czyli 1900$.

 

cs_set_user_money( zabojca, cs_get_user_money( zabojca ) + get_pcvar_num( g_money ), 1 )

Tutaj z kolei będzie tak jak sobie tego życzysz. Czyli zamiast 'ustawić' to doda nam do aktualnej kwoty tyle ile podane mamy to w cvarze.


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.01.2015 18:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych