Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

[CodMod]Odblokowywanie Umiejętności w Klasie od LvL

nowy plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Dragon1020

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.01.2015 14:30

Witajcie,

Otóż mam problem z dodaniem do klasy odblokowywaniem umiejętności od danego lvl'a bazując na tym temacie:

http://amxx.pl/topic...ści-od-poziomu/

 

Miałbym prośbę o dodanie (tutaj przykład klasy) kodu danego pluginu do klasy

 

(W klasie są już wygenerowane umięjętności z generatora klasy)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Przykładowa Klasa";
new const opis[] = "Wyrzucenie Broni 1/7 od lvl'a oraz szansa na 1/5 HS od lvl'a";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNaHeadshot_TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 7) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

public SzansaNaHeadshot_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && !random(5))
{
set_user_hitzones(idattacker, this, 2);
}

return HAM_IGNORED;
}

Na tym przykładzie prosiłbym o takie coś:

(wycinek dotyczący odblokowywania od lvl'a)

if(level >= 150)
{
szansa na drop 1/7
}

else

if(level >= 250)
{
szansa na HS 1/5
}

I przy okazji prosiłbym o drugi plugin w którym to np. od wyższego lvl'a zmienia się zamiast 1/7 na drop to 1/5 oraz opcja, że gdy np. wbije ten 250 lvl (odblokowywuje się 1/5 na HS) to blokuje się umiejętność zdobyta na wyższym lvl'u

 

(Prosiłbym o 3 takie osobne klasy z w/w specyfikacjami)

 

Z góry dziękuje :)

 

Oczywiście za pomoc nagradzam chociażby 2x + :) (3 pliki = 6+ :))


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych