Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Event (Ham_TakeDamage), warunek nie spełnia się na 'botach ?'alive, connected, team!=team, victim!=attacker, damagebits bullet


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 19:39

public player_TakeDamage(def, byt, off, Float:dmg, typ) {
	new Float:damage = dmg;

	if(is_user_alive(def) && is_user_connected(def) && is_user_alive(off) && is_user_connected(off) && off != def && get_user_team(def) != get_user_team(off) && typ == DMG_BULLET) {
		if(staty_zrecznosc[def] > 0) {
			damage *= (1-player_damreduction[def]) * 1.0;	// redukcja obrazen z powodu statystyki zrecznosci	(STATYSTYKA)
			if(pi_los_zrecznosc[off] > 0 && random_num(1,pi_los_zrecznosc[off]) == 1) damage = dmg;	// szansa przy strzale, ze ominiesz zrecznosc	(PRZEDMIOT)
			if(pc_los_zrecznosc[off] > 0 && random_num(1,pc_los_zrecznosc[off]) == 1) damage = dmg;	// szansa przy strzale, ze ominiesz zrecznosc	(KLASA)
		}

		if(haswhpnnmg[off] && has_minigun[off] == true) damage *= get_pcvar_float(DMGMG);	// obrazenia zadane przez minigun	(BRON)
		if(pi_los_krytyk[off] > 0 && random_num(1,pi_los_krytyk[off]) == 1) damage *= 2.0;	// szansa przy strzale, na krytyka [czyt. 2 razy wieksze obrazenia]	(PRZEDMIOT)
		if(pc_los_krytyk[off] > 0 && random_num(1,pc_los_krytyk[off]) == 1) damage *= 2.0;	// szansa przy strzale, na krytyka [czyt. 2 razy wieksze obrazenia]	(KLASA)

		if((pi_wrog_na_flash[off] || pc_wrog_na_flash[off]) && jest_oslepiony[def] && get_user_weapon(off) == CSW_SCOUT) {
			cs_set_user_armor(def,0,CS_ARMOR_NONE);
			damage = get_user_health(def) * 1.1;	// jesli przeciwnik jest oslepiony - zabijasz od razu	(KLASA I PRZEDMIOT)
		}

		if((pi_klon[off] > 0 || pc_klon[off] > 0) && !moze_atakowac[off]) damage = 0.0;	// jesli klon aktywny, prawdziwy gracz nie moze zadawac obrazen	(KLASA I PRZEDMIOT)

		SetHamParamFloat(4, damage)
		
		return HAM_IGNORED
	}

	return HAM_IGNORED
}

Zauważyłem, że problem tkwi w pierwszym warunku, wrzucałem client_print'y co kilka linijek i sprawdzałem, które się wywołają i kiedy.
Początkowo testowałem na nożach.. nie działało, pomysł: bullet.. pocisk, w sumie to nie uderzenie z noża, wrzuciłem tam 2 damagebits'a z SLASH'em, ale to samo.. z broni palnej to samo..
 
Testowałem na botach, nie mam obecnie chętnego na odwiedziny.. nie wiem co jest nie tak :/ A nawet jeśli na graczu zadziała - chcę by na botach również działało. Więc pytanie: co w tym warunku jest nie tak, że się nie spełnia ?


  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 02.01.2015 20:13

na podbotach zadziała, na zbotach nie


Użytkownik Droso edytował ten post 02.01.2015 20:13

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 02.01.2015 20:15

[  3] POD-Bot mm, vV3B21, Jun 13 2010, by Count Floyd & Bots United, see http://www.bots-united.com

meta list. :/


  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 02.01.2015 21:11

Jezeli sprawdzasz czy gracz zyje to nie musisz sprawdzac czy jest podłączony do serwera.

Rozbij te warunki pojedynczo i sprawdz ktory dokladnie blokuje.
  • +
  • -
  • 1

#5 ogieR8

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 03.01.2015 00:46

Taa, głupi błąd, który pokazuje braki w podstawach, o których ostatnio mówiłem... damagebits == DMG_BULLET, == zamiast & :/

 

'patrze na to (if(typ == DMG_BULLET) {) .. chujnia, wszystko ok.. po 5 minutach.. tyy, a może tutaj ma być te jedno & .. lukne sobie na poradnik R3X'a, tam był jeden przykład z tym xD

 

/close.


  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.01.2015 04:23

& powinno być, to są operacje bitowe.

Kolejna sprawa dla wygody i sprawności poowijaj w nawiasy te warunki


  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.01.2015 08:33

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych