Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napis na bloczku easyblock
#2
Posted 01.01.2015 13:12
Musisz przerobić model, zmienić mu teksturę.
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
#5
Posted 01.01.2015 15:29
Możesz zdekompilować model i będziesz miał plik z teksturą w formacie *.bmp, podmieniasz na swój (zachowując 256 kolorów) i kompilujesz model.
W programie HL Model Viewer 1.3 możesz zrobić to jeszcze łatwiej.
1. Ściągasz HL Model Viewer 1.3: http://psilocybe.fre...lmv13_setup.zip
2. Otwierasz tym programem swój model: File > Load Model
3. Wchodzisz w zakładkę Texture > Export texture (zapisujesz sobie)
4. Edytujesz programem do obróbki grafiki wyeksportowany plik (256 kolorów *.bmp) nie zmieniaj wymiarów pliku, palety kolorów itp.
5. Wracasz do HL Model Viewer, otwierasz swój model, zakładka Texture > Import texture, podajesz swój nowy plik *.bmp, sprawdasz czy jest ok, jeżeli tak to...
6. File > Save Model As...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users