Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Nie da sie skoplikowac klasy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 123Okres

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Murzynslaw
  • Lokalizacja:x-236 y--2035
Offline

Napisano 25.12.2014 21:30

Witam,

Klasy nie da sie skoplikowac,( z pliku sma nie moge zrobic pliku amxx)

Jezeli mozecie skoplikujcie ja i mi ja udostepnijcie

Klasa w zalaczniku

Z gory dzięki

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 EmiLowaTy

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:19
  • GG:
  • Lokalizacja:Okolice Zwolenia
Offline

Napisano 30.12.2014 19:34

lap




#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Miyamoto";
new const opis[] = "+ 5 DMG z AK, modul odrzutowy";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}


Użytkownik EmiLowaTy edytował ten post 30.12.2014 19:34

  • +
  • -
  • 0

Na pytania na GG odpowiadam za darmo.

Tworzę perki, klasy, klasy z awansami i inne rzeczy na Cod'a. Także sklepy, rzeczy na Jailbreak, edycje pluginów i coś tam jeszcze umiem  ;P

Moje GG: 5866230

Sprzedam: Paczkę CodMod 301 lvl + awanse (Unikat)! Klasy z awansami (6 awansów), system Euro, Misje, 245 Perków, Unikalny Sklep. Więcej informacji na GG! 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych