Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić z eventu spawna?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 01.09.2009 18:46

Jakim eventem moge wywołać daną funkcję po zrespieniu się ale tylko za pierwszym razem po podłączeniu sie do serwera przez gracza? :]
Dokładnie najlepiej by było gdyby ktoś na jakiejś prostej komendzie w konsoli gracza dał przykład ;>
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:1 088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 01.09.2009 19:40

ufff
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 

new test [33] //wiem, że nie musi być aż tyle ale niech jest

public plugin_init() { 
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0") 
} 

public Nowa_Runda(id) 
{
	if(test[id] == 0 ){
	client_print(0, print_chat, "Pierwsza runda")
	test[id] = 1
	}
	else if(test[id] > 0 ){
	client_print(0, print_chat, "Druga runda")//druga lub więcej...
	test[id] = 1
}
}
public client_connect(id) //tutaj niby przy connect zmieniam, ale nie wiem czy działa bo nie miałem z kim testować
	test[id] = 0;

  • +
  • -
  • 0

#3 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 01.09.2009 20:30

#include <amxmodx>
#include <amxmisc> 

public plugin_init() {
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda(){
for(new id; id<33; id++){
if(is_user_connected(id)){

client_cmd(id, "kill");

}
}

}
Taki przyklad ;) na poczatek rundy u kazdego gracza wykonuje sie komenda kill
mozna to tez zrobic tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc> 

public plugin_init() {
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
}
public Nowa_Runda(){
client_cmd(0, "kill"); // 0 - wykonaj wszystkim
}
ale w ten sposob nie bedziemy mieli ID gracza ^^
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.09.2009 22:37

oj O:)

Najlepsze
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Spawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new bool:gbFirst[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwSpawn",1);
}

public client_connect(id)
	gbFirst[id]=true;
	
public fwSpawn(id){
	if(gbFirst[id]){
		//tutaj zrób coś
		gbFirst[id]=false;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Średnio dobre, ale nie sprawi problemów w tym przypadku
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Spawn2"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new bool:gbFirst[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("ResetHUD","fwSpawn","be");
}

public client_connect(id)
	gbFirst[id]=true;
	
public fwSpawn(id){
	if(gbFirst[id]){
		//tutaj zrób coś
		gbFirst[id]=false;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Mniej dobre (niedokładne) masz w postach wyżej


Wybór metody zależy od tego co tam ma się wydarzać:
Napis można pokazać byle kiedy, więc masz dowolność.
Zmiana parametrów gracza - wybierz pierwszy lub drugi kod z tego posta
Jeśli chcesz mieć pewność, że kod zostanie wykonany dokładnie po spawnie wybierz pierwszy kod
  • +
  • -
  • 0

#5 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 02.09.2009 14:13

Tzn. np. w przypadku kill to będzie tak? :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Spawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new bool:gbFirst[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwSpawn",1);
}

public client_connect(id)
    gbFirst[id]=true;
   
public fwSpawn(id){
    if(gbFirst[id]){
        //tutaj zrób coś
        client_cmd(id, "kill", kill);
        gbFirst[id]=false;
    }
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#6 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 02.09.2009 14:22

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <hamsandwich>



#define PLUGIN "Spawn"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "R3X"



new bool:gbFirst[33];



public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwSpawn",1);

}



public client_connect(id)

    gbFirst[id]=true;

   

public fwSpawn(id){

    if(gbFirst[id]){

        //tutaj zrób coś

        client_cmd(id, "kill");

        gbFirst[id]=false;

    }

    return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 0

#7 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 02.09.2009 15:11

Macie we 2 pomógł ;) Zamknijcie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych