Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z wyświetlaniem wiadmośc w hud

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Klemens

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Klemens
  • Lokalizacja:DDZ
Offline

Napisano 25.12.2014 01:52

public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        new bool:czyVip = bool:(get_user_flags(target) & FLAGA_VIPA);
        
        new hp = get_user_health(target);
            
        new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
        new Float:fProcent = 0.0;
        fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "= |Klasa : %s^n= |Poziom : %i(%0.1f%%)^n= |Perk : %s^n= |Artefakt : %s^n= | VIP: %s | HP: %d^n^n= |www.CsFanta.pl", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], poziom_gracza[target], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]], czyVip ? "TAK" : "NIE", hp);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
    new Float:fProcent = 0.0;
    fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
    new hp = get_user_health(id);
    
    set_hudmessage(0, 255, 255, 0.0, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n [Zycie : %d | %i%%]^n [Zloto: %i | Mana: %i]^n [Przedmiot : %s]^n [Wytrzymalosc : %i ", hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), cod_get_user_zloto(id), cod_get_user_mana(id), nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id]);
        
    set_hudmessage(0, 255, 255, 0.0, 0.18, 0, 6.0, 12.0)
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n^n Klasa: %s [ %i - %0.1f%%% ] Artefakt: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);      
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Logi:

L 12/25/2014 - 01:49:29: HudSyncObject -1 is invalid
L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta.amxx")
L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX]    [0] float.inc::operator*(Float:,_:) (line 108)
L 12/25/2014 - 01:49:29: [AMXX]    [1] cod_beta.sma::PokazInformacje (line 1156)

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych