Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Użycie danej komendy raz na rundę+++++++++++++++++


Najlepsza odpowiedź Petpat , 24.12.2014 15:41

dawidxi, to nie tak, zobacz mój kod

#include <amxmodx>
#include <fun>

new
PLUGIN[] = "jakistam",
WERSJA[] = "1.0",
AUTOR[] = "..."

new uzyl[33]

public plugin_init(){
    register_plugin(PLUGIN, WERSJA, AUTOR)
    
    register_clcmd("say /komenda", "wykonaj")
    register_clcmd("say_team /komenda", "wykonaj")
    
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}

public client_connect(id){
    uzyl[id] = false
}

public wykonaj(id){
    if(!uzyl[id]){
        set_user_health(id, get_user_health(id)+35)
        client_print(id, 3, "Hp wzroslo o 35")
        uzyl[id] = true
    } else {
        client_print(id, 3, "Niestety, ale wykorzystales ta komende, gdy rozpocznie sie nowa runda znow bedziesz mogl ja uzyc")
    }
}

public NowaRunda(){
    for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++){
        uzyl[id] = false
    }
}

TibacK, nie musi być bool, skoro przy połączeniu się z serwerem jest ustawiona wartość false

 

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawidxi

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:216
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.12.2014 14:48

Witam,

 

Jak zrobić by gracz mógł użyć danej komendy raz na rundę ?



#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.12.2014 14:51

new bool:uzyl[33];

przy connect ustawiasz na false
gdy wpisze komende ustawiasz na true
w publicu odpowiadającym za komende sprawdzasz czy uzyl czy nie (jesli nie, to moze uzyc wtedy)
w nowej rundzie ustawiasz cala tablice na false :P
  • +
  • -
  • 1

#3 dawidxi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:216
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.12.2014 15:21

Hmm tak by to miało wyglądać?:

#include <amxmodx>
#include <fun>


#define PLUGIN "PLUG"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dawid"

new bool:uzyl[33];

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_clcmd("say /dodajhp","hp")
   client_connect(id)
   uzyl[id] = true
}
public hp(id)
{
   set_user_health(id, 150)
   client_print(id, print_center, "Ustawiono Ci 150hp)
}
public client_connect(id)
    uzyl[id] = false;
public NowaRunda()
{

    uzyl = false

}





#4 Petpat

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:246
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 24.12.2014 15:41   Najlepsza odpowiedź

dawidxi, to nie tak, zobacz mój kod

#include <amxmodx>
#include <fun>

new
PLUGIN[] = "jakistam",
WERSJA[] = "1.0",
AUTOR[] = "..."

new uzyl[33]

public plugin_init(){
    register_plugin(PLUGIN, WERSJA, AUTOR)
    
    register_clcmd("say /komenda", "wykonaj")
    register_clcmd("say_team /komenda", "wykonaj")
    
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
}

public client_connect(id){
    uzyl[id] = false
}

public wykonaj(id){
    if(!uzyl[id]){
        set_user_health(id, get_user_health(id)+35)
        client_print(id, 3, "Hp wzroslo o 35")
        uzyl[id] = true
    } else {
        client_print(id, 3, "Niestety, ale wykorzystales ta komende, gdy rozpocznie sie nowa runda znow bedziesz mogl ja uzyc")
    }
}

public NowaRunda(){
    for(new id = 1; id <= get_maxplayers(); id++){
        uzyl[id] = false
    }
}

TibacK, nie musi być bool, skoro przy połączeniu się z serwerem jest ustawiona wartość false

 

 


Użytkownik Petpat edytował ten post 24.12.2014 15:43

  • +
  • -
  • 1

#5 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.12.2014 16:39

new bool:uzyl[33]

 

Bedzie lepsze, chyba, że chcesz zrobić użycie komendy np. 2 razy na rundę :P


Użytkownik Droso edytował ten post 24.12.2014 16:39

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#6 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 24.12.2014 16:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych