Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Prośba o perk TimeShift

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 22.12.2014 09:25

Nazwa Perku: TimeShift
Opis: Mozesz zatrzymac czas na 4 sekundy.
dodatkowe informacje: po użyciu perka, tylko osoba która go użyła moze się poruszac,strzelac przez 4 sekundy, reszta moze jedynie stac. Perk posiada 2 uzycia, 1 na runde.

Jeżeli zbyt ciężko  jest stworzyć taki perk proszę o przerobienie tego kodu tak aby dzialal jako ten perk.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#include
#include
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define perk_name "Time shift"
#define perk_desc "Mozesz zatrzymac czas na 5 sekund, perk niszczy sie po 2 uzyciach"
#define ILE_SEKUND 5
#define ILE_UZYC 2
// w opisie zmieniac osobno
new zatrzymaj_id;
new Float:origin[33][3], Float:angles[33][3];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public plugin_precache()
precache_sound("QTM_CodMod/clock.wav");

public CmdStart(id, uc)
{
static bool:pobierz;

if(zatrzymaj_id && zatrzymaj_id != id)
{
if(pobierz)
{
pev(id, pev_origin, origin[id]);
pev(id, pev_angles, angles[id]);
angles[id][0] *= -3.0;
}

set_pev(id, pev_angles, angles[id]);
set_pev(id, pev_origin, origin[id]);
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
set_pev(id, pev_fixangle, 1);
set_pdata_float(id, 83, 0.1, 5);
set_uc(uc, UC_Buttons, 0);
new name[55];
get_user_name(zatrzymaj_id, name, 54);
client_print(id, print_center, "%s zatrzymal czas!", name);
pobierz = false;
return;
}

pobierz = true;
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(zatrzymaj_id && zatrzymaj_id != id)
{
set_cd(cd_handle, CD_Origin, origin[id]);
set_cd(cd_handle, CD_Velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
}
}

public cod_perk_used(id)
{
if(zatrzymaj_id)
{
client_print(id, print_center, "Czas aktualnie zatrzymany!");
return;
}

zatrzymaj_id = id;

static ilosc_zatrzyman[33];

if(++ilosc_zatrzyman[id] >= ILE_UZYC)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
ilosc_zatrzyman[id] = 0;
}

Dzwiek();
set_task(1.0, "Dzwiek", _, _, _, "a", ILE_SEKUND-1);
set_task(ILE_SEKUND.0, "wyłącz");
}
public wyłącz()
zatrzymaj_id = 0;
public Dzwiek()
client_cmd(0, "spk QTM_CodMod/clock");


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 28.12.2014 11:19

Zrobię ten perk jak wstanę, ciekawy pomysł. Zeedytuje post, bym nie zapomnial

 

@edit, ale przecież wstawiłeś kod tego perku, jedyna różnica to czas między pięcioma a czterema sekundami.


Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 28.12.2014 12:05

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 28.12.2014 13:07



Zrobię ten perk jak wstanę, ciekawy pomysł. Zeedytuje post, bym nie zapomnial

 

@edit, ale przecież wstawiłeś kod tego perku, jedyna różnica to czas między pięcioma a czterema sekundami.

ten perk który wstawiłem nie ma prawa działać jak nalezy, znalazlem go w jakims temacie ale nawet skompilować się nie dało, teraz mam wgraną jeszcze inna wersje tego perku ale jest zbugowana i buguje ludzi w ziemi(niestety nie mam sma). Pozatym chce aby można było użyć go 3 razy na 4/5 sekund, w tym 1 raz na runde, ten który aktualnie posiadam można użyć 3 razy pod rząd w 1 rundzie..

 

edit. Znalazlem sma tej wersji, której używam ale tak jak mówiłem, jest mozna wykorzystać wszystkie użycia w 1 rundzie + czasami wbija graczy w ziemie..

 


/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
 
#define perk_name "Time Shift"
#define perk_desc "Zatrzymujemy Czas na 4 Sekundy ( Nikt się nie może ruszać , tylko Ty ) Mamy 3 Użycia."
 
#define ILE_SEKUND 4
#define ILE_UZYC 3
 
new Float:angles[33][3], zatrzymaj_id
 
public plugin_init() 
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
        register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
 
public plugin_precache()
        precache_sound("QTM_CodMod/clock.wav");
        
public CmdStart(id, uc)
{
        if(zatrzymaj_id && zatrzymaj_id != id)
        {
                set_pev(id, pev_angles, angles[id]);
                set_pev(id, pev_fixangle, 1);
                set_pdata_float(id, 83, 0.1, 5);
                set_uc(uc, UC_Buttons, 0);
                new name[64];
                get_user_name(zatrzymaj_id, name, 63);
                client_print(id, print_center, "%s zatrzymal czas!", name);
        }
}
        
public cod_perk_used(id)
{
        if(zatrzymaj_id)
        {
                client_print(id, print_center, "Czas aktualnie zatrzymany!");
                return;
        }
        zatrzymaj_id = id;
        
        static ilosc_zatrzyman[33];
        if(++ilosc_zatrzyman[id] >= ILE_UZYC)
        {
                cod_set_user_perk(id, 0);
                ilosc_zatrzyman[id] = 0;
        }
        new num, players[32]
        get_players(players, num, "gh")
        for(new a = 0; a < num; a++)
        {
                new i = players[a]
                if(i != id && is_user_alive(i))
                {
                        pev(i, pev_angles, angles[i]);
                        angles[i][0] *= -1.0;
                        set_pev(i, pev_flags, FL_FROZEN);
                }
        }
        
        Dzwiek();
        set_task(1.0, "Dzwiek", _, _, _, "a", ILE_SEKUND-1);
        set_task(ILE_SEKUND.0, "wyłącz");
}
        
 
public wyłącz()
{
        zatrzymaj_id = 0;
        new num, players[32]
        get_players(players, num, "gh")
        for(new i = 0; i < num; i++)
                set_pev(players[i], pev_flags, FL_CLIENT);
}
 
public Dzwiek()
        client_cmd(0, "spk QTM_CodMod/clock");

 


Użytkownik NEQU# edytował ten post 28.12.2014 13:15

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych