Czysta matematyka, załóżmy, że masz do wyświetlenia same minuty.
Minuta to 60 sekund.
Więc patrzysz, ile grasz przegrał sekund
ilosc_minut = ilosc_sekund / 60
Wyjdzie nieładna liczba przy dzieleniu, jeżeli dla przykładu gracz będzie miał przegrane 63 sekundy, więc radzę to liczbę zaokrąglać w dół do najbliższej liczby całkowitej( mowa oczywiście o minutach, nie o sekundach ) .
Następnie sprawdzamy ile gracz przegrał sekund, no bo minuty już w zasadzie mamy policzone. Wykorzystamy do tego operację modulo, która zwraca resztę z dzielenia. Dzielimy więc w takim razie naszą ilość sekund przez 60
W ten sposób otrzymamy np. taki kod:
public test(id){
ilosc_sekund = get_user_time(id, 1) // pobieramy ile gracz gral sekund na serwerze
ilosc_minut = floatround(ilosc_sekund / 60, floatround_floor); // sprawdzamy czy ilosc sekund przegranych dzieli sie przez 60, zaokraglamy w dol.
client_print(id, print_chat, "Czas przegrany w minutach i sekundach: %d - %d", ilosc_minut, ilosc_sekund % 60); // wyswietlamy
}
Powinno działać, ja to zrobiłem w pascalu, bo specjalnie mi się CS'a nie chciało odpalać by sprawdzić, ale powinno działać na tej samej zasadzie.
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 16.12.2014 20:35