Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z dodaniem drugiej broni na której się jest niewidzialnym

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Linux' , 12.12.2014 23:02

Teraz powinno dzialac.

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if(read_data(2) == CSW_KNIFE || read_data(2) == CSW_C4)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 12.12.2014 16:24

Witam chce zrobić w klasie tak że będę niewidzialny na 2 broniach Nóż i C4 

 

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
 
if( read_data(2) == CSW_KNIFE && CSW_C4 )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
nie działa, inne pomysły ?

  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 12.12.2014 18:43

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if(read_data(2) == (CSW_KNIFE | CSW_C4))
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

}

Oczywiscie, ze nie dziala. Zeby dzialalo gracz musialby posiadac na raz noz i c4. Druga rzecz to to, czy zarejestrowales poprawnie public?


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#3 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 12.12.2014 18:53

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if(read_data(2) == (CSW_KNIFE | CSW_C4))
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

}

 Druga rzecz to to, czy zarejestrowales poprawnie public?

 

 

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

 

niestety coś nie działa jak zamieniłem && na |


Użytkownik tytusek edytował ten post 12.12.2014 19:10

  • +
  • -
  • 0

#4 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 12.12.2014 18:58

Musi dzialac. Jakbys podeslal cala klase to bylo by latwiej. Nizej zalaczam gotowa, poprawna klase z generatora.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
        
new const nazwa[]   = "";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == (CSW_KNIFE | CSW_C4))
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#5 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 12.12.2014 19:14

sprawdziłem dokładnie cały ten wyżej kod nie działa


  • +
  • -
  • 0

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 12.12.2014 23:02   Najlepsza odpowiedź

Teraz powinno dzialac.

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if(read_data(2) == CSW_KNIFE || read_data(2) == CSW_C4)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}

}

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#7 tytusek

    Czempion

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 13.12.2014 13:06

działa dzięki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg