Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Byt - nadanie nazwy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 30.08.2009 15:24

Witam. Jak za pomoca amxxa nadac bytowi nazwe ?
Mam cos takiego

public grenade_throw(id, gid, wid)
{
	if(superhe[id] && wid == CSW_HEGRENADE){
		// Tutaj chcialbym dodac ze wyrzucony granat ma zmienic nazwe
	}
}

Lub moze zna ktos inny sposob by pozniej mozna bylo sprawdzic czy granat ktory kogos tam uderzyl jest "super granatem"
na razie mialem zamiar zrobic to tak:
new classname[32];
pev(Useless,pev_classname,classname,31);
if(equal(classname,"nowanazwagranatu")){
tylko cos nie moge znalezc sposobu na nadanie granatowi nazwy ;-)
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.08.2009 15:57

a nie możesz skorzystać z set_pev ?
  • +
  • -
  • 0

#3 kyku

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 30.08.2009 16:09

ok, udalo sie ^^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych