Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[KOSZ] Klasa za monety pytanie

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 BoskiKochanek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 06.12.2014 20:35

Witam, znalazłem klase za monety i mam pytanie jak ją ktoś kupi to potem jak usunąć ? Żeby gracz już jej nie miał. Np. jak robie reset lvl itd.

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fun>



new const nazwa[] = "Szatan";

new const opis[]    = "Jest Szybki.";

new const bronie    = (1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_FLASHBANG);

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 55;

new const inteligencja = -15;

new const wytrzymalosc = 0;



native cod_get_user_coins(id);

native cod_set_user_coins(id, wartosc);

#define KOSZT 50 //Ile ma kosztowac klasa ? (Domyslnie: 50 monet)





public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}



public cod_class_enabled(id)

{

    if(cod_get_user_coins(id) < KOSZT)

    {

        client_print(id, print_chat, "Klasa kosztuje %d monet ! Nie masz na nia kasy...", KOSZT);

        return COD_STOP;

    }

    give_item(id, "weapon_flashbang");

    give_item(id, "weapon_flashbang");

    cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-KOSZT);

    return COD_CONTINUE;

}


  • +
  • -
  • 0

#2 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 06.12.2014 22:09

Patrząc na to co podałeś to powinno to działać na zasadzie że wybranie klasy kosztuje 50 monet. Gdy gracz ją zmieni to będzie musiał znowu zapłacić 50 monet żeby nią zagrać.


Użytkownik oeN. edytował ten post 06.12.2014 22:10

  • +
  • -
  • 1

#3 BoskiKochanek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 07.12.2014 10:48

Aha, a mógł by ktoś dodać do niej tak by się zapisywała w pliku ? np. klasyzamonety.txt

Cos w stylu adminow, że jak gracz kupi to dostaje ja na zawsze


  • +
  • -
  • 0

#4 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 07.12.2014 14:59

Mógłbym Ci zrobić w taki sposób:
Gdy gracz wybierze klase, zapłaci 50 monet i jego nick zostanie dodany do users.ini razem z flagą na klase. Zostanie do tego użyta komenda amx_addadmin która zostanie wysłana przez serwer. Problem w tym że będę potrzebował trochę więcej czasu aby dodać możliwość wyboru hasła jakie gracz chce by było ustawione na nick. Jeśli Ci to pasuje to daj znać.
  • +
  • -
  • 1

#5 BoskiKochanek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 07.12.2014 16:12

Nie zbyt pasuje, ponieważ korzystam z amxbansa,


  • +
  • -
  • 0

#6 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 07.12.2014 16:48

A czy używasz opcji czytania z bazy czy users.ini?


  • +
  • -
  • 1

#7 BoskiKochanek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 07.12.2014 19:26

z bazy


  • +
  • -
  • 0

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.12.2014 19:33

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych