Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod by Stachuu?? :D Edit by Zer0. (kontynuacja od 0ne.)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
87 odpowiedzi w tym temacie

#21 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 16.03.2015 23:21

Kocham Cie normalnie. A i nie dało by radę usunąć tego głosowania do którego lvl gramy? Bo moim zdaniem to jest nie potrzebne, ale rób jak uważasz, Twój silnik. A nie dało by rady przerobić tych diamentów na osobny plugin? Bo ciekawe są. :)

 

 

Nie próbowałem robić tego w osobnym pluginie, ale pomyślę o tym :)

 

 

Co do sma bez vote to jest w załączniku. Przy okazji jakbyś mógł to przetestuj czy będzie crash teraz jeśli chodzi o diamenty ;)

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#22 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 17.03.2015 15:52

Na razie działa jak należy. Będę pisał jak coś będzie nie tak :) Dzięki 


  • +
  • -
  • 0

#23 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 17.03.2015 16:26

Dalej za ciężki silnik. Serwer padł po godzinie :/

 

Log z diablo:

L 03/17/2015 - 15:52:08: Log file started (file "cstrike/addons/amxmodx/logs/diablo.log") (game "cstrike") (amx "1.8.2")
L 03/17/2015 - 15:52:08: Prawidlowe polaczenie
L 03/17/2015 - 16:03:51: Prawidlowe polaczenie

a tu z konsoli:

Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
dlopen failed trying to load:
/home/servers/users/srvxxxxx/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/servers/users/srvxxxxx/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 13:12:29 Aug 29 2013 (6153)
STEAM Auth Server

Server IP address xxxxxxxxxxxxxx

Metamod version 1.21p37 Copyright (c) 2001-2013 Will Day
Patch: Metamod-P (mm-p) v37 Copyright (c) 2004-2013 Jussi Kivilinna
Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
This is free software, and you are welcome to redistribute it
under certain conditions; type `meta gpl' for details.

Version 0.9.524 Linux
[DPROTO]: Done.

AMX Mod X version 1.8.2 Copyright (c) 2004-2006 AMX Mod X Development Team
AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
This is free software and you are welcome to redistribute it under
certain conditions; type 'amxx gpl' for details.

stray key in process_key: item_getiteminfo 61
L 03/17/2015 - 16:25:46: -------- Mapchange to de_dust2 --------
[AMXX] Loaded 1 admin from file
home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 51: 8444 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $US

 


Użytkownik protypek edytował ten post 17.03.2015 16:29

  • +
  • -
  • 0

#24 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 17.03.2015 19:48


 

Dalej za ciężki silnik. Serwer padł po godzinie  :/

 

Log z diablo:

L 03/17/2015 - 15:52:08: Log file started (file "cstrike/addons/amxmodx/logs/diablo.log") (game "cstrike") (amx "1.8.2")
L 03/17/2015 - 15:52:08: Prawidlowe polaczenie
L 03/17/2015 - 16:03:51: Prawidlowe polaczenie

a tu z konsoli:

Console initialized.
Using breakpad crash handler
Setting breakpad minidump AppID = 10
Forcing breakpad minidump interfaces to load
dlopen failed trying to load:
/home/servers/users/srvxxxxx/.steam/sdk32/steamclient.so
with error:
/home/servers/users/srvxxxxx/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Looking up breakpad interfaces from steamclient
Calling BreakpadMiniDumpSystemInit
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.7/Stdio (cstrike)
Exe build: 13:12:29 Aug 29 2013 (6153)
STEAM Auth Server

Server IP address xxxxxxxxxxxxxx

Metamod version 1.21p37 Copyright © 2001-2013 Will Day
Patch: Metamod-P (mm-p) v37 Copyright © 2004-2013 Jussi Kivilinna
Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
This is free software, and you are welcome to redistribute it
under certain conditions; type `meta gpl' for details.

Version 0.9.524 Linux
[DPROTO]: Done.

AMX Mod X version 1.8.2 Copyright © 2004-2006 AMX Mod X Development Team
AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'.
This is free software and you are welcome to redistribute it under
certain conditions; type 'amxx gpl' for details.

stray key in process_key: item_getiteminfo 61
L 03/17/2015 - 16:25:46: -------- Mapchange to de_dust2 --------
[AMXX] Loaded 1 admin from file
home/servers/bin/games/CS_1.6.sh: line 51: 8444 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $US

 

 

No to masz wersję bez diaxów. Jbc nie zapomnij usunąć plików z folderu "amxmodx\data\vault"

 

Pzdr :)

Załączone pliki


Użytkownik MS.Zer0. edytował ten post 17.03.2015 19:49

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#25 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 17.03.2015 20:24

HUD wgle się nie wyświetla. Jak wchodzę na serwer wyskakuje "załóż hasło", zakładam o ono się też nie zapisuję. Znaczy nwm wiem do końca czy się zapisuję ale przedtem było info na chacie o podanym haśle a teraz nie ma. Logi:

L 03/17/2015 - 20:17:29: Start of error session.
L 03/17/2015 - 20:17:29: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150317.log")
L 03/17/2015 - 20:17:29: Function "diaxrune" was not found
L 03/17/2015 - 20:17:29: [AMXX] Run time error 19 (plugin "ndm3.amxx") - debug not enabled!
L 03/17/2015 - 20:17:29: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 03/17/2015 - 20:18:52: Start of error session.
L 03/17/2015 - 20:18:52: Info (map "cs_assault") (file "addons/amxmodx/logs/error_20150317.log")
L 03/17/2015 - 20:18:52: Function "diaxrune" was not found
L 03/17/2015 - 20:18:52: [AMXX] Run time error 19 (plugin "ndm3.amxx") - debug not enabled!
L 03/17/2015 - 20:18:52: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). 

A wyjaśnisz coś bardziej o tym boss event? :)

Jak coś to usunąłem wszystkie zapisy jak mówiłeś i również tabelę diablo bazy danych ;)


Użytkownik protypek edytował ten post 17.03.2015 20:30

  • +
  • -
  • 0

#26 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 18.03.2015 08:36

Już poradziałem sobie z errorami. Nie usunąłeś clcmd diaxów z plugin_init i set_task zapiszd. Jak coś dalej będzie się działo nie tak będę pisał.


Użytkownik protypek edytował ten post 18.03.2015 08:57

  • +
  • -
  • 0

#27 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 18.03.2015 09:12

A do komend adminowskich jest jakieś menu czy muszę w konsoli wpisywać, np:

amx_giveexp <nick> <ilosc>

Jakbyś mógł zrobić menu to by było super, bo ja bym sobie poradził ale dużo czasu bardzo by mi to zajęło. :)


Użytkownik protypek edytował ten post 18.03.2015 09:16

  • +
  • -
  • 0

#28 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 18.03.2015 19:55

Jak użyć w klasie Berserker rakiet? Bo jak przełączam na nóż i wciskam R to mi kusza wyskakuję. Ale owa klasa posiada również kuszę. Nwm może to przez to że to i to jest na tym samym klawiszu zbindowane to nie działa?


  • +
  • -
  • 0

#29 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 18.03.2015 21:22

Rakiety są na bind.

 

 

bind "c" "rakieta"

 

 

Wszystkie dostępne bindy znajdziesz pod komendą /bindy, a listę komend uzyskasz wpisując /komendy


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#30 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 19.03.2015 08:57

Rakiety są na bind.

 

 

bind "c" "rakieta"

 

 

Wszystkie dostępne bindy znajdziesz pod komendą /bindy, a listę komend uzyskasz wpisując /komendy

Właśnie jak wpisuję /komendy i /bindy to pusty motd się wyświetla :/, muszę uzupełnić. Chyba żebyś podpiął pliki .txt bo nie ma ich w ogóle. Np, wpisują /kamienie też pusto. Dzięki za info o tej rakiecie, wszystko działa ale zasypuję konsolę tym ;)

 
Unknown command: rakieta

 


Użytkownik protypek edytował ten post 19.03.2015 09:01

  • +
  • -
  • 0

#31 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 19.03.2015 13:16

I właśnie, żeby wejść w menu gildii to co trzeba wpisać? Bo próbowałem już wszystkiego i tylko jak wpisze /menu to mogę w nie wejść. :/


  • +
  • -
  • 0

#32 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 19.03.2015 17:51

/menu >> Gildia >> wpisujesz hasło >> masz menu gildii

 

 

Co do rakiet to oznacza, że w którejś klasie jest błąd jeśli chodzi o rakiety. Rakiety ustawiasz sobie w 

 

Public Roundstart()

 

if(player_class[i] == Klasa)
ilosc_rakiet_gracza[i] == X

 

Motd trzeba zrobić samemu ;) Albo podrzucę Ci późnym wieczorkiem ;)


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#33 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 19.03.2015 18:09

/menu >> Gildia >> wpisujesz hasło >> masz menu gildii

 

 

Co do rakiet to oznacza, że w którejś klasie jest błąd jeśli chodzi o rakiety. Rakiety ustawiasz sobie w 

Public Roundstart()
if(player_class[i] == Klasa)
ilosc_rakiet_gracza[i] == X

Motd trzeba zrobić samemu ;) Albo podrzucę Ci późnym wieczorkiem ;)

Jakbyś był tak miły i podrzucił motd to by było super :) A co do gildii że pod menu jest to wiem, ale chodziło by mi o komendę na chacie pisaną ale ok, mi to nie przeszkadza i graczom chyba tez nie będzie. Bo za niedługo z serwerem startuje. Klasy już przerobiłem pod pod siebie bo były za dobre ale itemy mi jeszcze zostały :/ Dużo czasu mi to zajmie bo jest ich aż 213. Wiem że wiesz ile ich jest... :) Wgle dzięki za dotychczasową pomoc ;)

 

Zrobiłem tak jak pisałeś

Z:

if(player_class[i] == Berserker) ilosc_rakiet_gracza[i]=2

Na:

if(player_class[i] == Berserker) ilosc_rakiet_gracza[i]==2

I błąd przy kompilacji.

 

Oto cały public:

public RoundStart()
{
for (new i=0; i < MAX; i++)
{
used_item[i] = false
used_item1[i] = false
count_jumps(i)
give_knife(i)
RemoveFlag(i,Flag_Rot) 
JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]


if(player_class[i] == Nekromanta || player_class[i] == Mnich || player_item_id[i] == 167 || player_class[i] == Vithar) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0


if(player_class[i] == Berserker) ilosc_rakiet_gracza[i] == 2
else if(player_class[i] == Vithar || player_class[i] == Elf) ilosc_rakiet_gracza[i]=1
else if(player_class[i] == Inkwizytor)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}


totemstop[i] = 0
brak_strzal[i] = 0
zatakowany[i] = 0
golden_bulet[i]=0
naswietlony[i] = 0;


invisible_cast[i]=0
ilerazy[i]=0
ilerazy1[i]=0
ilerazy3[i]=0
ilerazysip[i]=0
power_bolt[i] = 0


niewidka[i] = 0


if(player_class[i] == Teleporter) ultra_armor[i]=4
else ultra_armor[i]=0;


if(player_misja[i] == 0 && player_xp[i] > 0) player_misja[i] = 1


if(player_misja[i] > 0 && player_xp[i] > 0 && zobaczylem[i] == 0)
{
set_task(0.5, "misja", i)
}
if(player_lvl[i] > 500 && player_misja[i] > 0)
{
new name[32]
get_user_name(i, name, 31)
player_misja[i] = 21
set_task(1.0, "changerace", i)
ColorChat(i, GREEN, "^x04 %s^x01 osiagnales ^x03 %s^x01 poziom ^x04 %i^x01", name, Race[player_class[i]], player_lvl[i])
}


if(player_artefakt[i] > 0 && wczytalo[i] == 0 && player_xp[i] > 0)
{
Sprawdzartefakt(i)
}
set_task(2.0, "dajbronrunda", i)
set_task(3.0, "dajuzdrow", i)


num_shild[i]=4+floatround(player_intelligence[i]/10.0,floatround_floor)


if(player_item_id[i]==16||player_class[i]==Kameleon) changeskin(i,0)
else changeskin(i,1)


Bot_Setup()
set_renderchange(i)
ghost_check = false
rundy_pkt(i)
}
kill_all_entity("throwing_knife")
}

 


Użytkownik protypek edytował ten post 19.03.2015 18:22

  • +
  • -
  • 0

#34 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 19.03.2015 23:00

ilosc_rakiet_gracza[i] == X

zamień na 

ilosc_rakiet_gracza[i] = X

Pisałem na szybko, więc zrobiłem znak równości zamiast przypisu :P 

 

A tu niżej masz motd. Jest ich 6 łącznie z vipem. Każdy motd możesz przerobić nawet w zwykłym notatniku :P

 

 


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#35 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 20.03.2015 11:39

Dzięki za pomoc, wgle kawał dobrej roboty z modem. :) 

PS: Nie jestem zielony, wiem jak przerobić motd.


  • +
  • -
  • 0

#36 he1st

    Diablo Mody i te sprawy ;3

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 132
Zaawansowany

  • Postów:357
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 20.03.2015 13:54

Dzięki za pomoc, wgle kawał dobrej roboty z modem. :)

PS: Nie jestem zielony, wiem jak przerobić motd.

 

Jestem przyzwyczajony do tłumaczenia, ponieważ nie każdy się tym zajmuje na co dzień. ;) Poza tym to jednak trochę świadczy o tym, że chcę pomóc ;P


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png
b_350_20_000000_000000_FFFFFF_DA0707.png


#37 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 20.03.2015 14:20

Ok, rozumiem. To jeszcze możesz mi w czymś pomóc.

Chciałem poprawić rendering skrytobójcy i nwm czy tu jest go zmienia.

Chce aby jego widoczność była większa trochę, 40/255.

To tu się zmienia?:

case skrytobojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes niewidzialny na nozu)") 
invisible_cast[id]=1  <--- tu mam 40 wpisać
set_renderchange(id)
}

Ja zawsze miałem serwery cod mod nowy i tam wszystkie klasy były oddzielnie pisane i trochę nie ogarniam jak jest wszystko scalone.

 


Użytkownik protypek edytował ten post 20.03.2015 14:22

  • +
  • -
  • 0

#38 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 20.03.2015 16:14

O *****, do użycia mocy klas są użyte te same zmienne co do item'ów. Wyrzucając item część klas straci swoje moce, nice ;_) Teraz widzę po tym przykładzie ^,^


  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#39 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 21.03.2015 12:36

O *****, do użycia mocy klas są użyte te same zmienne co do item'ów. Wyrzucając item część klas straci swoje moce, nice ;_) Teraz widzę po tym przykładzie ^,^

Niestety kolega wyżej ma rację. Gracz wywalił item i kupił nowy i od następnej mapy tak się zbugowało że dostał 300 ptk do rozdania za free i 10 skoków w powietrzu... :/

 

Oto screen:


Użytkownik protypek edytował ten post 21.03.2015 12:47

  • +
  • -
  • 0

#40 protypek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Stalowa Wola
Offline

Napisano 21.03.2015 16:42

Znalazłem problem, tylko rozwiązania nie. Jak się ma item co dodaje +x do statów i się go ulepszy i później wyrzuci to te dodatkowe statystyki się zapisują.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych