Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

VIP dodatkowe statystyki

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 29.11.2014 17:19

Witam mam pytanie jak dodać np. Flaga T aby miał dodatkowe staty +5 do każdej ? np.

Admiral - Gracz bez flagi t

Inteligencja - 50

 

Admiral - Gracz z flagą t

Inteligencja - 55 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 V!p3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 03.12.2014 19:04

public cod_class_enabled(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+5);
	}
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-5);
		cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-5);
		cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-5);
		cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-5);
	}
    	ma_klase[id] = false;
}

Powinno działać :)


Użytkownik V!p3r edytował ten post 03.12.2014 19:06

  • +
  • -
  • 1

#3 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 04.12.2014 08:59

Jak mu ma to zadziałać jak wszędzie pobiera statystyki inne od inta i dodaje do inta?

Poprawiony kod:

public cod_class_enabled(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+5);
        cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+5);
        cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+5);
        cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+5);
    }
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
    {
        cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-5);
        cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-5);
        cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-5);
        cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-5);
    }
    ma_klase[id] = false;
}

Użytkownik oeN. edytował ten post 04.12.2014 09:00

  • +
  • -
  • 1

#4 XXL

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 08.12.2014 19:03

A czy dało by radę to zrobić do vipa bo nie chce mi się zbytnio grzebać w każdej klasie :) 


  • +
  • -
  • 0

#5 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 08.12.2014 21:46

W silniku dodaj:

w public Odrodzenie pod ZastosujAtrybuty(id)

if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+5);
	}

  • +
  • -
  • 1

#6 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 08.12.2014 23:11

Witam mam pytanie jak dodać np. Flaga T aby miał dodatkowe staty +5 do każdej ? np.
Admiral - Gracz bez flagi t
Inteligencja - 50
 
Admiral - Gracz z flagą t
Inteligencja - 55

 
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "DajStaty"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "unknown"

new cod_vwyt, cod_vint, cod_vkon, cod_vhp;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "DajStaty", 1);
    
    cod_vkon = register_cvar("cod_vkon","5");
    cod_vint = register_cvar("cod_vint","5");
    cod_vwyt = register_cvar("cod_vwyt","5");
    cod_vhp = register_cvar("cod_vhp","5");
}
public DajStaty(id)
{
	if (is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) 
	{
		new hp = get_pcvar_num(cod_vhp);
		new bonus = cod_get_user_health(id, 0, 0, 1);
		if(is_user_alive(id) && bonus < hp)
		{
			cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id)+ get_pcvar_num(cod_vhp));
			cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id) + get_pcvar_num(cod_vkon));
			cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id) + get_pcvar_num(cod_vint));
			cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id) + get_pcvar_num(cod_vwyt));
		}
	}
}

Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 08.12.2014 23:15

  • +
  • -
  • 1

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#7 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.12.2014 14:16

Zerżnąłeś kod z jakiegoś VIPa na Coda i do tego bez sensu ponieważ podałem już odpowiedni kod który jest lepszy bo nie wymaga osobnych pluginów.


  • +
  • -
  • 1

#8 XXL

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 09.12.2014 15:21

Dziękować jeśli będą problemy to napiszę lecą + :)


  • +
  • -
  • 0

#9 XXL

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 09.12.2014 15:35

 

W silniku dodaj:

w public Odrodzenie pod ZastosujAtrybuty(id)

if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+5);
	}

 

 

Dodałem to tak:

public Odrodzenie(id)
{	
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
		set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
		UstawNowaKlase(id);
	
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	DajBronie(id);
	ZastosujAtrybuty(id);

        if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+5);
		cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+5);
	}
	
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

I wywala błędy :

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(350) : error 017: undefined symbol "cod_set_user_bonus_intelligence"
QTM_CodMod.sma(351) : error 017: undefined symbol "cod_set_user_bonus_health"
QTM_CodMod.sma(352) : error 017: undefined symbol "cod_set_user_bonus_stamina"
QTM_CodMod.sma(353) : error 017: undefined symbol "cod_set_user_bonus_trim"

4 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#10 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.12.2014 16:03

Dodaj:

#include <codmod>

Do silnika. A jeśli ciągle coś będzie nie tak to podeślij mi .sma tutaj albo na PW to Ci to ogarne.


Użytkownik oeN. edytował ten post 09.12.2014 16:04

  • +
  • -
  • 1

#11 XXL

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 09.12.2014 16:19

Dodałem sobie kod do mojego vipa więc jest git dzięki za pomoc jak coś napiszę na pw :)


  • +
  • -
  • 0

#12 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 09.12.2014 16:44

Zerżnąłeś kod z jakiegoś VIPa na Coda i do tego bez sensu ponieważ podałem już odpowiedni kod który jest lepszy bo nie wymaga osobnych pluginów.


Tak to prawda, ale działa :)
Sprawdz swoje, co respawn dodaje + 5 do każdej statystyki ;*
  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#13 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.12.2014 21:53

 

Zerżnąłeś kod z jakiegoś VIPa na Coda i do tego bez sensu ponieważ podałem już odpowiedni kod który jest lepszy bo nie wymaga osobnych pluginów.


Tak to prawda, ale działa :)
Sprawdz swoje, co respawn dodaje + 5 do każdej statystyki ;*

 

 

Zdajesz sobie sprawę że twój kod działa tak samo jak mój? Jeśli coś mu nie będzie odpowiadać lub źle działać to da o tym info i się to poprawi, nie oceniaj innych jak się nie znasz.


  • +
  • -
  • 0

#14 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 09.12.2014 22:45

Zerżnąłeś kod z jakiegoś VIPa na Coda i do tego bez sensu ponieważ podałem już odpowiedni kod który jest lepszy bo nie wymaga osobnych pluginów.


Tak to prawda, ale działa :)
Sprawdz swoje, co respawn dodaje + 5 do każdej statystyki ;*

 
Zdajesz sobie sprawę że twój kod działa tak samo jak mój? Jeśli coś mu nie będzie odpowiadać lub źle działać to da o tym info i się to poprawi, nie oceniaj innych jak się nie znasz.

Ech, no tak oceniłem Ciebie :( Jak smiem ? - Wybacz.
PS. nie mój kod.
PS2. Po co tworzyć coś skoro już ktoś to zrobił wcześniej - i działa poprawnie.
PS3. Nie dziala tak jak twój - sprawdź. Albo mogę Zrobić Ci pełnometrażowy film...
PS4. Nie znam się - pewnie tak. Ale to twój kod nie działa.

Pozdrawiam.

(Chcesz sobie coś wyjaśnić? - Zapraszam PW)

Użytkownik NieWiemMamMac@ edytował ten post 09.12.2014 22:46

  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 


#15 oeN.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 95
Zaawansowany

  • Postów:294
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.12.2014 07:43

new hp = get_pcvar_num(cod_vhp);
new bonus = cod_get_user_health(id, 0, 0, 1);
if(is_user_alive(id) && bonus < hp)

A co jeśli gracz posiada przedmiot który daje statystykę "życie"? Wtedy raczej mu to nie zadziała no chyba że się mylę :>


  • +
  • -
  • 0

#16 NieWiemMamMac@

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:289
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 10.12.2014 13:09

new hp = get_pcvar_num(cod_vhp);
new bonus = cod_get_user_health(id, 0, 0, 1);
if(is_user_alive(id) && bonus < hp)
A co jeśli gracz posiada przedmiot który daje statystykę "życie"? Wtedy raczej mu to nie zadziała no chyba że się mylę :>


Mylisz się :) - Tak trudno sprawdzić ? ;-;
  • +
  • -
  • 0

Pomagam z klasami/perkami/silnikiem COD

Kontakt:

[email protected]

PW

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych