Dokładnie chodzi o to że pobieram przy zadaniu obrażeń, ofiarę i atakującego, żeby drugi raz nie zaliczało na tych samych osobach, czyli X to atakujący, X zadaje obrażenia Y, zalicza, X ponownie zadaje obrażenia y, już nie zalicza, X zadaje obrażenia Z, zalicza itd. Oczywiście obrażenia w głowę, i sprawdzę to co napisałeś.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))
return HAM_IGNORED;
new Float:zycie = float(get_user_health(this));
if(get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD && damagebits & DMG_BULLET && get_user_team(idattacker) == 1) {
if(gObrazeniaGlowa[idattacker][this] && damage < zycie) {
gObrazeniaGlowa[idattacker][this] = true;
//cos dalej
}
}
return HAM_IGNORED;
}
Zrobiłem tak i jakoś nie widzi ze zadalem obrazenia w glowe ;(
Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...
Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104