Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Pomoc w napisaniu klasy/ błąd w kodzie "Strzelca Wyborowego"

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DISS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 18.11.2014 17:14

Witam,

 

Mam następujący problem iż w mojej klasie "Strzelec wyborowy" który posiada 1/5 na odbicie pocisku oraz nie traci hp przy upadku stało się tak iż odbija każdy cios.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>


#define FALL_VELOCITY 350.0
        
new const nazwa[]   = "Strzelec";
new const opis[]    = "Nie zabiera HP po upadku, 1/5 na odbicie pocisku.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = -5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];
new bool:falling[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "xxx");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public client_PreThink(id) {
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
}
if(entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity) >= FALL_VELOCITY) {
falling[id] = true;
}
else
{
falling[id] = false;
}

public client_PostThink(id) {
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
}
if(falling[id]) {
entity_set_int(id, EV_INT_watertype, -3);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage,damagebits)
{


if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;

if(random(5))//tu zmieniasz 5 (teraz jest 1/5)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(this, idattacker, damage, 0.0, idinflictor,

damagebits);
return HAM_SUPERCEDE;
}

Mógł  by ktoś przerobić mi tak aby dana klasa miala to 1/5 na odbicie (lub nawet 1/10) i dalej posiada "Nie traci HP przy upadku?"

 

Za pomoc dziękuje ;P


  • +
  • -
  • 0

#2 AoN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.11.2014 18:03

Sprawdż czy działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 18.11.2014 18:08

Kolego @up

 

Przy próbie pobrania pliku .amxx wyskakuje:

codclass_Strzelec.sma(25) : warning 217: loose indentation
codclass_Strzelec.sma(37) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Strzelec.sma(37) : error 004: function "client_PostThink" is not implemented
codclass_Strzelec.sma(43) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Strzelec.sma(43) : error 017: undefined symbol "TakeDamage"
codclass_Strzelec.sma(43) : error 017: undefined symbol "idinflictor"
codclass_Strzelec.sma(43) : fatal error 107: too many error messages on one line

 

Także nawet .sma nie chce przejść.


  • +
  • -
  • 0

#4 AoN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.11.2014 18:23

Teraz powino być

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych