Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Run time error 4: index out of bounds


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gibolek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 20.10.2014 18:04

Proszę o pomoc, w logach mam tylko to:

 

L 10/11/2014 - 15:11:20: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/11/2014 - 15:11:20: [AMXX]    [0] death_sprite_sound_2457605.smax::Event_DeathMsg (line 271)
L 10/11/2014 - 15:11:33: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "death_sprite_sound.amxx")
L 10/11/2014 - 15:11:33: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/11/2014 - 15:11:33: [AMXX]    [0] death_sprite_sound_2457605.smax::Event_DeathMsg (line 272)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 21.10.2014 13:29

Dodaj na początku funkcji  Event_DeathMsg:

if( !is_user_connected( id_gracza ) )
return;

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Gibolek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 25.10.2014 08:32

 

Dodaj na początku funkcji  Event_DeathMsg:

if( !is_user_connected( id_gracza ) )
return;

 

Podczas kompilacji wyskoczył mi taki błąd:

death_sprite_sound.sma(194) : error 017: undefined symbol "id_gracza"
death_sprite_sound.sma(195) : warning 209: function "Event_DeathMsg" should return a value
death_sprite_sound.sma(275) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"
death_sprite_sound.sma(401) : error 078: function uses both "return" and "return <value>"

  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 25.10.2014 10:03

Zamień kod Radima na ten.

 

if(!(is_user_connected(victim) || is_user_connected(attacker)))
return;

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych