Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o Klasę Premium Duch i 3 inne

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 bartosik233

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 19.10.2014 17:31

Witam. Prosiłbym o zrobienie 5 klas premium:

 

Twardoglowy flaga H

inteligencja 20
zdrowie 35
wytrzymalosc 0
kondycja 25
bronie: deagle, ak47, xm1014 oraz wszystkie granaty
Opis: odporny na hs, gdy kuca niewidzialny, + 10 dmg ze wszystkich broni 2 skoki

Niesmialy Roman flaga C

inteligencja 30
zdrowie 40
wytrzymalosc 0
kondycja 20

bronie m4a1 oraz wszystkie granaty
opis: 10 + int obrazen z m4a1 ubranie wroga 1/3 he 2 skoki

Duszek Kacper flaga B

inteligencja 30
zdrowie 35
wytrzymalosc 35
kondycja 20
 usp, mp5navy, m4a1 oraz wszystkie granaty
opis: 1/10 ze wszystkich broni 2 duchy 2 skoki wszystkie granaty + m4a1


Boski Johny flaga D

inteligencja 0
zdrowie 30
wytrzymalosc 20
kondycja 30
bronie: tmp deagle ak47 oraz wszystkie granaty
opis niewidzialny z nozem + 10 dmg ze wszystkich broni 2 skoki
 


Użytkownik bartosik233 edytował ten post 19.10.2014 17:35

  • +
  • -
  • 0

#2 ceglacl

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 19.10.2014 19:58

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>


#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Twardoglowy";
new const opis[]    = "odporny na hs, gdy kuca niewidzialny, + 10 dmg ze wszystkich broni 2 skoki";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 35;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
new wartosc_damage[33];


new bool:ma_klase[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "ceglacl");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);


   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Twardoglowy] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
wartosc_damage[id] = 10;
   
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;


}




//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;


new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 35);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new flags = pev(id, pev_flags);


if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;


return FMRES_IGNORED;
}


public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{ 
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;


new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);


if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;


if(!ma_klase[iHit])
return FMRES_IGNORED;


set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);


return FMRES_IGNORED;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(wartosc_damage[idattacker]), 0.0, idinflictor, damagebits);


return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 bartosik233

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 19.10.2014 20:58

Klasa nie posiada + 10 dmg oraz widac ja jak kuca.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych