Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zapis doświadczenia dla klas
#1
Napisano 17.09.2012 20:49
Klasa Podstawowa -- Poziom wymagany --> wybór następnej dostępnej z dwóch --> Klasa A lub B i po wbiciu kolejnego wymaganego poziomu klasa A i B znów ma rozgałęzienie na dwie inne. Tak wiem, skomplikowane trochę...
Nie wiem jak to zapisać ponieważ, nie chcę by były takie sytuacje, że gracz wybiera klasę A a przy następnym wejściu na serwer gra klasą B.
Jeżeli jest coś nie jasne to napiszcie, postaram się wytłumaczyć
#2
Napisano 17.09.2012 21:27
Może zrób tablice z poziomem wymaganym dla każdej klasy, oszczędzisz na zapisie.
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#3
Napisano 17.09.2012 22:12
http://desmond.image...png&res=landing
Przy czym np A1 i A2 to są możliwe awanse i po wyborze jednego nie możemy cofnąć się do poprzedniego a A1S to jest rozwiniecie danej klasy po zdobyciu danego lvl'a
#4
Napisano 17.09.2012 22:34
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#5
Napisano 18.09.2012 06:40
*Potem z if'a wyciągać przy wybieraniu klasy? Tak powinno trybić czy nie bardzo? Oraz jeszcze jedno pytanie, czy przy takim zapisie, będę mógł zrobić tak, że najpierw Rasa1 a po awansie byłoby KlasaA zamiast Rasa1 w menu i tak dalej.
#6
Napisano 18.09.2012 16:08
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#7
Napisano 18.09.2012 18:02
#8
Napisano 18.09.2012 18:12
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#9
Napisano 18.09.2012 18:28
public WyborKlasy
{
new KlasyMenu = menu_create("/yWybierz Klase", "WyborKlasyHandle")
new czlowiek = if(awans1[id] == 0)
{
czlowiek[id] = "Czlowiek Wojownik"
}
if(awans1[id] == 1)
{
czlowiek[id] = "Obronca"
} if(awans1[id] == 2)
{
czlowiek[id] = "Zlodziej"
}
if(awans1[id] == 3)
{
czlowiek[id] = "Bojownik"
}
menu_additem(WyborKlasy,"/r%s/w[%i]",czlowiek[id],level[id])
Czy lepiej może zrobić switch(awans1) ?
Użytkownik fexus edytował ten post 18.09.2012 18:30
#10 Gość_21977_*
Napisano 18.09.2012 18:39
#11
Napisano 18.09.2012 19:12
#12 Gość_21977_*
Napisano 18.09.2012 19:23
Wybacz, ale w tym wypadku jest to najlepsze rozwiązanie.
Trudno będzie Ci pisać jakikolwiek plugin bez znajomości podstaw.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych