Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Problem z /ruletką (zmiana koloru)

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Elitzone

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 01.09.2012 17:27

Chodzi mi aby napisy były widoczne dla wszystkich graczy , napisy były troszkę miejsze i niebieskie ;)

Czy dało by się zrobić aby gracze nei mogli w tym samym momencie grać

jeżeli ktoszagrał to musi inny gracz odczekać 3 sec i dopiero moze grać


#include <amxmodx>
    #include <colorchat>
    #include <zombieplague>
    #include <fun>
    #include <dhudmessage>
     
    new bool: uzyl[33] = false, cvar
     
    public plugin_init() {
		    register_plugin("Ruletka", "1.0", "Synek")
		    register_clcmd("say /ruletka","ruletka")
		    register_clcmd("say_team /ruletka","ruletka")
		    register_clcmd("/ruletka","ruletka")
		    set_task(330.0, "printer", _, _, _, "b")
		    cvar = register_cvar("amx_ruletka_losuj", "3.0")
    }
    public ruletka(id) {
		    if(!is_user_alive(id)) {
				    ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Aby zagrać musisz zyc !")
				    return PLUGIN_HANDLED
		    }
		    if(uzyl[id])
				    ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Ruletke mozna uzyc raz na 3 minut")
		    else {
				    uzyl[id] = true
				    if(get_user_team(id) == 1)
						    set_task(get_pcvar_float(cvar), "ruletka_tt", id)
				    else
						    set_task(get_pcvar_float(cvar), "ruletka_ct", id)
     
				    ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 proszę czekac -losowanie nagrody...")
		    }
		    return PLUGIN_HANDLED
    }
     
    public ruletka_tt(id) {
		    set_dhudmessage(255, 255, 255, 0.1, 0.1, 2, 1.0, 1.0, 0.1, 1.0, false)
		    switch(random_num(0, 20)) {
				    case 0: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4000HP")
						    set_user_health(id, get_user_health(id) + 4000)
				    }
				    case 1: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP")
						    set_user_health(id, 1)
				    }
				    case 2: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz BOMBE")
						    give_item(id, "weapon_hegrenade")
				    }
				    case 3: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2000HP")
						    set_user_health(id, get_user_health(id) + 2000)
				    }
				    case 4: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 25 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25)
				    }
				    case 5: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2)
				    }
				    case 7: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 8AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8)
				    }
				    case 8: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4)
				    }
				    case 9: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -5AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
				    }
				    case 10: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -15AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15)
				    }
				    case 11: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 5 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5)
				    }
				    case 12: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 5 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
				    }
				    case 13: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
				    }
				    case 14:{
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 1 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 1)
				    }
				    case 15: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 3 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3)
				    }
				    case 16: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 6 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6)
				    }
				    case 17: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 9 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9)
				    }
				    case 18: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
				    }
				    case 19: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 13 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 13)
				    }
				    case 20: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 7 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7)
				    }
				   
		    }
		    set_task(180.0, "czekaj", id)
		    return PLUGIN_HANDLED
    }
     
    public ruletka_ct(id) {
		    set_dhudmessage(255, 255, 255, 0.1, 0.1, 2, 1.0, 1.0, 0.1, 1.0, false)
		    switch(random_num(0, 21)) {
				    case 0: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 25 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 25)
				    }
				    case 1: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 2AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 2)
				    }
				    case 2: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 8AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 8)
				    }
				    case 3: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 4 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 4)
				    }
				    case 4: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -5AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
				    }
				    case 5: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales -15AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 15)
				    }
				    case 6: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 5 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 5)
				    }
				    case 7: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 5 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 5)
				    }
				    case 8: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
				    }
				    case 10: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 1 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 1)
				    }
				    case 11: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 3 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 3)
				    }
				    case 12: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 6 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 6)
				    }
				    case 13: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrales 9 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + 9)
				    }
				    case 14: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 10 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 10)
				    }
				    case 15: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 13 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 13)
				    }
				    case 16: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Przegrales 7 AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 7)
				    }
				    case 17: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz pecha Przegrales 30AP")
						    zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - 30)
				    }
				    case 18: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Masz 1 HP")
						    set_user_health(id, 1)
				    }
				    case 20: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Wygrałeś kamizelke")
						    //give_item(id, "item_kevlar") // bez helmu
						    give_item(id, "item_assaultsuit") // z helmem
				    }
				    case 21: {
						    show_dhudmessage(id, "[Ruletka] Dostajesz granaty")
						    give_item(id, "weapon_flashbang")
						    give_item(id, "weapon_hegrenade")
						    give_item(id, "weapon_smokegrenade")
				    }
		    }
		    set_task(180.0, "czekaj", id)
		    return PLUGIN_HANDLED
    }
	     
    public czekaj(id) {
		    for(new i = 1; i <=33; i++)
				    uzyl[i] = false
    }
     
    public printer(id) {
		    switch(random_num(0, 1)) {
				    case 0: ColorChat(id, GREEN, "RULETKA ZOSTALA NAPISANA PRZEZ^x03 Synka")
				    case 1: ColorChat(id, RED, "[Ruletka]^x04 Aby zagrac wpisz w say /ruletka")
		    }
    }
 

  • +
  • -
  • 0

#2 splot

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:AMXX Studio
Offline

Napisano 01.09.2012 18:02

Zmiana koloru, położenia, efektów - http://amxx.pl/dokum.../set_hudmessage
Wyświetlanie wiadomości - http://amxx.pl/dokum.../set_hudmessage

Aby wiadomość była widoczna dla wszystkich ustaw

show_hudmessage(0, "Jakas wiadomosc")







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych