Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

No limit ammo item


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nocna Zmora

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.08.2012 14:43

http://amxx.pl/topic...-no-limit-ammo/ Ktoś może mi powiedzieć jak moge zrobić taki item ? .Gdy sie go tylko ma to ma sie nieskonczone ammo ? <tylko na itemku> . Oczywiscie + za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 góruś

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Grójec
Offline

Napisano 08.08.2012 21:40

w
public CurWeapon(id)

od razu pod dodaj

new clip,ammo
new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)

po

if (is_user_connected(id))
{

dodaj

if(player_item_id[id] == xx && clip == 0)
refill_ammo(id)

Użytkownik góruś edytował ten post 08.08.2012 21:47

  • +
  • -
  • 0

Piszesz na gg w sprawie pomocy? Z góry ignore, pozdrawiam.

CS 1.6 Download
Serwery CS
Cs nonsteam download


#3 Nocna Zmora

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.08.2012 09:39

A potem mam zrobić te czynności czy coś jeszcze trzeba ?

zrobie zmienna :

new player_b_ammo[33] = 1



Potem :

player_b_ammo[id] = 0



Dalej :

if (player_b_ammo[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_ammo[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz Nieskonczona ")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199," Amunicje<br>")
}

No i :
case 195: { player_item_name[id] = "No Limiti Ammo" 
player_item_id[id] = rannum
player_b_ammo[id] = 1
show_hudmessage( id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz Nieskonczona Amunicje w kazdej broni .",player_item_name[id],player_b_ammo[id]) }


??? Jesli trzeba cos jeszcze zrobic to napisz gdzie i co ; D.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych