Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak pobrać (maksymalne zdrowie gracza )
#1
Napisano 28.11.2012 18:12
Jak pobrać maksymalne zdrowie gracza?
#3 Gość_21977_*
Napisano 29.11.2012 12:55
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody → Diablo Mod → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
#4
Napisano 30.11.2012 20:10
floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100)
Ale ten kod nie działa w diablo mod.
#5
Napisano 30.11.2012 20:38
#6
Napisano 01.12.2012 02:21
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#7
Napisano 01.12.2012 08:59
Cheq, są błędy podczas kompilacji jak dodam tak jak ty napisałeś.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Invalid expression, assumed zero on line 2061 Warning: Expression has no effect on line 2061 Error: Undefined symbol "player_health" on line 2064 Warning: Expression has no effect on line 2064 Error: Expected token: ";", but found "]" on line 2064 Error: Invalid expression, assumed zero on line 2064 Error: Too many error messages on one line on line 2064 Compilation aborted. 5 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Rafałek\Pulpit\Prace\Diablo Mod\DiabloMod.amx (compile failed).
#8
Napisano 01.12.2012 09:54
#9
Napisano 01.12.2012 10:07
Załączone pliki
#10
Napisano 01.12.2012 10:12
race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
To jest maksymalne zycie gracza.
Możesz to zrobić tak:
new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 floatround(aktualne_zycie/max_health*100)
Użytkownik HubertTM edytował ten post 01.12.2012 10:13
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#11
Napisano 01.12.2012 10:45
show_hudmessage(id, "[Zycie: i% | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: 100]", hapek, new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 floatround(aktualne_zycie/max_health*100) ,player_item_name[id])
#12
Napisano 01.12.2012 12:27
new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 show_hudmessage(id, "[Zycie: i% | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: 100]", hapek, floatround(hapek/max_health*100) ,player_item_name[id])
Zobacz
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#13
Napisano 01.12.2012 12:52
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "_create_ThinkBot" on line 573 Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 784 Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 785 Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 787 Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 788 Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1004 Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1018 Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1019 Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1022 Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1049 Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1050 Error: Undefined symbol "RemoveFlag" on line 1052 Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1064 Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1067 Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1071 Error: Undefined symbol "Bot_Setup" on line 1073 Error: Undefined symbol "check_class" on line 1075 Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1193 Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1194 Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1195 Error: Undefined symbol "change_health" on line 1211 Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1220 Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1221 Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1224 Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1225 Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1244 Compilation aborted. 26 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Rafałek\Pulpit\Prace\Diablo Mod\DiabloMod.amx (compile failed).
#14
Napisano 01.12.2012 13:14
2. Sprawdź czy nie usunąłeś gdzieś przypadkowo { czy }
http://amxx.pl/topic...er-w-funkcjach/
#15
Napisano 01.12.2012 14:07
Teraz w hud jest tak:
[Zdrowie: 95 | 0%]
public write_hud(id) { if (player_lvl[id] == 0) player_lvl[id] = 1 new tpstring[1024] new Float:xp_now new Float:xp_need new Float:perc if (last_update_xp[id] == player_xp[id]) { perc = last_update_perc[id] } else { //Calculate percentage of xp required to level if (player_lvl[id] == 1) { xp_now = float(player_xp[id]) xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]]) perc = xp_now*100.0/xp_need } else { xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1]) xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1]) perc = xp_now*100.0/xp_need } } last_update_xp[id] = player_xp[id] last_update_perc[id] = perc new hapek = get_user_health(id); new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 if(player_class[id]!=Paladyn) { set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0); show_hudmessage(id, "[Zycie: %i | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hapek, floatround(hapek/max_health*100), player_item_name[id], item_durability[id]) } else { set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0); show_hudmessage(id, "[Zycie: %i | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hapek, floatround(hapek/max_health*100), player_item_name[id], item_durability[id]) message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych