Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Proszę o 9 perków takich jak M4 Misia itd.

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 PedoBear22

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Polkowskie
Offline

Napisano 10.11.2012 23:16

Hejka. Proszę was o kilka perków takich jak :

1. M4 Misia - Dostaje M4 i +30 dmg z niego.
2. Ak Siepaki - Dodaje Ak i +30 dmg z niego.
3. Adidasy z Lumpexu - Dodają 80 kondycjii.
4. Deagle Taliba - Dodaje Deagle i 1/4,7 szans na zabicie z niego.
5. Peleryna Niewidka - Dodaje 1/255 niewidzialnosci podczas kucania z nozem.
6. Tajemnica Medyka - Pozwala wskrzeszać swoich partnerów.
7. MegaMan - Dostaje 2 hejdże, 2 Flashe, 2 Smoke.
8. BomberMan - Dodaje 3 miny.
9. Rakietowiec - Dodaje 3 rakiety.

Liczę na szybką odpowiedź.
Z Góry Dzięki
  • +
  • -
  • 0

#2 The Rock

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2012 12:26

#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "M4 Misia";

new const perk_desc[] = "Dostajesz M4 oraz +30 dmg z niego.";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "Yogi");



cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_perk_enabled(id)

{

cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);

ma_perk[id] = true;

}

public cod_perk_disabled(id)

{

cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);

ma_perk[id] = false;

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

		if(!is_user_connected(idattacker))

				return HAM_IGNORED;

	  

		if(!ma_perk[idattacker])

				return HAM_IGNORED;

	  

		if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)

				cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

			  

		return HAM_IGNORED;

}


Użytkownik zdrachu edytował ten post 11.11.2012 12:27

  • +
  • -
  • 2

» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN


#3 The Rock

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2012 12:53




#include <amxmodx>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "AK Siepaki";

new const perk_desc[] = "Dostajesz AK47 oraz +30 dmg z niego.";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "Yogi");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_perk_enabled(id)

{

cod_give_weapon(id, CSW_AK47);

ma_perk[id] = true;

}

public cod_perk_disabled(id)

{

cod_take_weapon(id, CSW_AK47);

ma_perk[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

				if(!is_user_connected(idattacker))

								return HAM_IGNORED;

		

				if(!ma_perk[idattacker])

								return HAM_IGNORED;

		

				if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)

								cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

						

				return HAM_IGNORED;

}


Użytkownik zdrachu edytował ten post 11.11.2012 12:54

  • +
  • -
  • 1

» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN


#4 Emil29

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Okolice Radomia
Offline

Napisano 11.11.2012 17:54

BomberMan


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "BomberMan";
new const opis[] = "Dostajesz 3 miny";

new ilosc_min_gracza[33];

new sprite_blast;

new saper_id;

new const model[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Emil29");

cod_register_perk(nazwa, opis);

saper_id = cod_get_classid("Saper");

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("mine", "*" , "DotykMiny");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model(model);
}

public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == saper_id)
return COD_STOP;
ilosc_min_gracza[id] = 3;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, model);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);


return PLUGIN_CONTINUE;
}


public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.0, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public ResetHUD(id)
ilosc_min_gracza[id] = 3;

public NowaRunda()
{
new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(ent > 0)
{
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}

public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "mine");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "mine");
}
}


Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.

Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/

#5 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 11.11.2012 19:23

Załączony plik  codperk_rakietowiec.sma   3,12 KB  23 Ilość pobrań
  codperk_rakietowiec.amxx
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#6 The Rock

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2012 19:26

#include <amxmodx>

#include <fun>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>



#define DMG_BULLET (1<<1)



new const perk_name[] = "MegaMan";

new const perk_desc[] = "Dostaje 2 hejdże, 2 Flashe, 2 Smoke.";



new bool:ma_perk[33];



public plugin_init()

{

register_plugin(perk_name, "1.0", "Hajto");



cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

}



public cod_perk_enabled(id)

{

		cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

		cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

		cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);

		cod_give_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);

		cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);

		cod_give_weapon(id, CSW_FLASHBANG);

ma_perk[id] = true;

}



public cod_perk_disabled(id)

{

		cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

		cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE);

		cod_take_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);

		cod_take_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE);

		cod_take_weapon(id, CSW_FLASHBANG);

		cod_take_weapon(id, CSW_FLASHBANG);



ma_perk[id] = false;

}

Kawon (11.11.2012 19:58):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik Kawon edytował ten post 11.11.2012 19:58

  • +
  • -
  • 0

» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych