Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o Klasę "Konan" i 11 innych

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 BestPlayers

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Za świat
Offline

Napisano 09.11.2012 07:41

Klasa: Desantowiec
Bronie: hegranade, smokegrande, m4a1, flashbang, deagle
Opis: 1/13 z m4, 5rakiet, 3x skok
Int:wg siebie (tak żeby było pod serwer 8001lvl) we wszystkich klasach
HP:wg siebie (tak żeby było pod serwer 8001lvl) we wszystkich klasach
Wytrzymalosc:wg siebie (tak żeby było pod serwer 8001lvl) we wszystkich klasach
Kondycja:wg siebie (tak żeby było pod serwer 8001lvl) we wszystkich klasach

------------------------------
Klasa:Ghost
Bronie:aug,deagle, sh552
Opis: Przez 10 sekund może przechodzić przez ściany.

------------------------------
Klasa: Inzynier
Bronie:hegranade, smokegrande,m249, flashbang, deagle
Opis: Może stawiać działko, 5skoków, 1/4 na wyrzucenie broni, lekka niwidka, niska grawitka

------------------------------
Klasa:Konan
Bronie:aug,ak47
Opis:Jest szybki, może teleportowac się co 10s i 1/12 z Gaila, Ma 1/2 na odrodzenie

------------------------------
Klasa: Kucacz
Bronie:hegranade, smokegrande,m3, glashbang, deagle
Opis: Podczas kucania jest niewidzialny oraz 1/5 z m3

------------------------------
Klasa:Lekki Snajper
Bronie: scout, hegranade, smokegrande, flashbang, deagle
Opis: 1/2 z scout, 1/4 z deagle, lekka niewidka podczas kucania, 2x skok

------------------------------
Klasa:NanoZolnierz
Bronie:hegrenade, mac10, smokegrenade, tmp, flashbang, deagle
Opis: 1hp oraz niewidzialność, 3x skoki, niska grawitka

------------------------------
Klasa:Ninja
Bronie:hegranade, smokegrande,flashbang, deagle
Opis:1/4 z deagle, niewidzialność na nozu, 1/2 z kosy, mniejsza grawitacja, 5x skok
------------------------------
Klasa:Snajper
Bronie:hegranade, smokegrande,awp,flashbang,deagle
Opis:1/2 z AWP, 1/4 deagle, lekka niewidka podczas kucania, 2x skok

------------------------------
Klasa:Stalker
Bronie:hegranade, smokegrande,usp,glock,flashbang
Opis:1/9 z usp oraz glock,grawitka,lekka niewidka,3x skok

------------------------------
Klasa:Szeregowy
Bronie:ump45, deagle
Opis: Ma podwojny skok, pelen magaynek za kazde zabojstwo

------------------------------
Klasa:Szpieg
Bronie: deagle, p90
Opis:Posiada eliminator rozrzutu, ubranie wroga.
  • +
  • -
  • 0

#2 Green Skill

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:De_Dust2
Offline

Napisano 09.11.2012 08:07

masz ghosta

Załączony plik  codclass_ghost.sma   1,91 KB  35 Ilość pobrań
  codclass_ghost.amxx
Dołączona grafika

Serdecznie Zapraszam na mojego Cod Mod (601lvl) .

#3 Chemik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.11.2012 09:43



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "NanoZolnierz";
new const opis[] = "1hp oraz niewidzialność, 3x skoki, niska grawitka, tmp i mac10";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 40;
new const wytrzymalosc = 30;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}


Masz Nano zolnierza :D
Witam zapraszam na nowy serwer COD:MW3 !! Zaproś kolegów i graj nic Cie to nie kosztuje a mi pomożesz i dodatkowo świetnie będziesz się bawić!!!
Wbij IP: 178.19.105.110:27088
Dołączona grafika

#4 BestPlayers

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Za świat
Offline

Napisano 09.11.2012 12:31

Klasa Ghost nie działa prawidłowo nie można przechodzić przez ściany.
Klasa NanoZołnierz nie chce sie w ogóle skomplikować.
  • +
  • -
  • 0

#5 The Rock

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:98
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.11.2012 15:27

łap szpiega

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
	  
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]	= "Ma auto BH i ubranie wroga";
new const bronie	= 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_P90;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Zdrajca");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
		register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
		ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
  new flags = pev(id, pev_flags)
  if (flags & FL_WATERJUMP)
   return FMRES_IGNORED;
  if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
   return FMRES_IGNORED;
  if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
   return FMRES_IGNORED;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] += 250.0;
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
  set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
		if (!is_user_connected(id))
				return PLUGIN_CONTINUE;
	  
		if (reset)
				cs_reset_user_model(id);
		else
		{
				new num = random_num(0,3);
				cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
		}
	  
		return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
  set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
  set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})  
}

łap Szeregowego !

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Szeregowy";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
  moze_skoczyc[id] = false;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  moze_skoczyc[id] = true;
 
return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
  cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
  new cur_health = pev(killer, pev_health);
  new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
  new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
  set_pev(killer, pev_health, new_health);
 
  new weapon = get_user_weapon(killer);
  if(maxClip[weapon] != -1)
   set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
}


return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
  if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
  set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
  return weaponid;
}
return 0;
}


Użytkownik zdrachu edytował ten post 09.11.2012 15:13

  • +
  • -
  • 0

» Mod Serwera: DD2+DM
» IP Serwera: 46.29.21.219:27100
» Ilosc slotow: 20
» Opiekun serwera: XeNoN


#6 BestPlayers

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Za świat
Offline

Napisano 09.11.2012 17:50

Temat do zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0

#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 09.11.2012 17:57

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych