Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

kilka pytan o klasy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 wiil515

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Zordon
Offline

Napisano 28.04.2012 18:20

Szukalem na forum podobnych temaow ale nie znalazlem.

1 jak ustalic ile dana klasa ma zadawac obrazen z karabinu, rakiet albo min
2 jak zrobic aby klasa miala 1/x z karabinu i z pistoletu
3 jak zrobic aby zadawala np 1/3 z HE
  • +
  • -
  • 0

#2 Rob Zombie `

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 153
Profesjonalista

  • Postów:320
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Kozienice
Offline

Napisano 28.04.2012 18:24

mówimy o starej czy nowej wersji cod moda?
  • +
  • -
  • 0

#3 wiil515

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Zordon
Offline

Napisano 28.04.2012 19:26

Nowa
  • +
  • -
  • 0

#4 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 28.04.2012 19:29

2. i 3. http://amxx.pl/topic...wybranej-broni/
2. http://amxx.pl/topic...ie-1x-dla-klas/
  • +
  • -
  • 1

#5 wiil515

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Zordon
Offline

Napisano 28.04.2012 19:53

to trzeba dodac do tego co wygeneruje w generatorze klas? jesli tak to gdzie na poczatku czy moze pod koniec
  • +
  • -
  • 0

#6 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 28.04.2012 19:56

Niektóre na początek jak np.
#include <hamsandwich>


a niektóre na koniec np.
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#7 wiil515

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Zordon
Offline

Napisano 29.04.2012 16:51

Bylbym wdzieczny gdyby ktos sprawdzil czy dobrze


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "1/3 z AWP 1/12 z deagla widocznosc spada gdy kuca";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);



}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_Deagle && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 12) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
sebul (29.04.2012 17:53):
Używaj odpowiednich tagów bbcode do wyświetlania kodu pluginu.

  • +
  • -
  • -1

#8 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 29.04.2012 18:03

82 linijka zmień ma_perk na ma_klase
88 linijka zmień CSW_Dealge na CSW_DEAGLE
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#9 wiil515

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Jan
  • Lokalizacja:Zordon
Offline

Napisano 30.04.2012 09:01

Teraz tylko 1 czyli jak ustalic ile dana klasa ma zadawac obrazen z karabinu, rakiet albo min
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych