Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podskakiwanie ustrzelonego przeciwnika


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 !cex!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:Stawiski
Offline

Napisano 24.04.2012 20:57

Wyciągnąłem kod z jednego perku do COD'a, lekko go przerobiłem pod moc do Diablo i mam pytanie czy to ma szansę trybić, bo mam lekkie wątpliwości?

   if((attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Mag) && (weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_DEAGLE) && random_num(1, iRandom)==1 && this != idattacker && get_user_team(idattacker) != get_user_team(this))
{
  new Float:velocity[3];
  velocity[0]=0.0;
  velocity[1]=0.0;
  velocity[2]=0.0;
  set_pev(this, pev_velocity, velocity);
  velocity[2] = random_float(500.0,600.0);
  set_pev(this, pev_velocity, velocity);
  set_pev(this, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell);
  set_pev(this, pev_renderamt, 16);
  new Float:Color[3];
  Color[0]=random_float(1.0, 255.0);
  Color[1]=random_float(1.0, 255.0);
  Color[2]=random_float(1.0, 255.0);
  set_pev(this, pev_rendercolor, Color);
  message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("ScreenFade"), _, this)
  write_short(1<<12)
  write_short(1<<12)
  write_short(1<<1);
  write_byte(floatround(Color[0]));
  write_byte(floatround(Color[1]));
  write_byte(floatround(Color[2]));
  write_byte(160);
  message_end();
  message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
  write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
  write_short(this)
  write_short(g_trail)
  write_byte(3)
  write_byte(5)
  write_byte(floatround(Color[0]))
  write_byte(floatround(Color[1]))
  write_byte(floatround(Color[2]))
  write_byte(190)
  message_end()
  set_task(0.1, "NoneGlow", this, _, _, "b");
}
}
public NoneGlow(id)
{
if(pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND)
{
  set_pev(id, pev_renderfx, kRenderFxNone);
  set_pev(id, pev_renderamt, 16);
  set_pev(id, pev_rendercolor, {0.0,0.0,0.0});
  remove_task(id);
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkBB

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:7
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Dominikowice
Offline

Napisano 24.04.2012 21:01

Ja tu błędów nie widzę, ale ja się często mylę więc musisz poczekać na odpowiedzi innych użytkowników.
  • +
  • -
  • 0

#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 25.04.2012 16:25

A może całą funkcje ?

1. Masz iRandom zdefiniowane ?
2. attacker_id != id
3. attackerid != this

???
W takim wypadku co jest attacker_id, idattacker, id, this ? Pewnie błędy przez nieuwagę, ale daj kod całej funkcji to Ci to odpowiednio zrobię. I nie, nie bój się, że chce Twoją funkcję, bo mam podobną ;)
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych