Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] MOVETYPE_BOUNCE - jak zakonczyc odbijanie :>


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 21.07.2012 22:05

Witam, a wiec zrobilem pewien plugin, a jego pev_movetype to MOVETYPE_BOUNCE. Fajny efekt gdy takowa pilka sie odbija, tylko jezeli ustawie w pewnym momencie Velocity[1] += np 500.0, to ten ent odbija sie nieustannie

Moje pytanie brzmi : Jak wyłączyć odbijanie takowego enta
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.07.2012 22:33

z MOVETYPE_BOUNCE byty odbijają się idealnie sprężyście; dodaj utratę prędkości po każdym zetknięciu się takiego bytu z innym np. mnożąc wszystkie składowe pev_velocity przez 0.75
  • +
  • -
  • 1

#3 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 21.07.2012 23:10

czyli
register_touch("nazwa_enta", "*", "Dotyk")


w Dotyk zrobic chociazby petle i Velocity[i] *= 0.75 ?
a czy ten ent po takim ciaglym mnozeniu zatrzyma sie kiedys ? bo mnie sie to nie wydaje
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.07.2012 11:12

Zatrzyma się. Teoretycznie nigdy nie osiągnie prędkości {0, 0, 0}, ale dzięki 32bitowej dokładności float vel[x,y,z] w końcu zaokrągli się do zera.
  • +
  • -
  • 1

#5 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 22.07.2012 11:18

no teraz tak.

Nie wykrywa register_touch, poniewaz entowi ustawilem SOLID_NOT, a jesli ustawie cos innego niz SOLID_NOT, to ent sie wcale nie odbija.

Czyli musialbym bym w thinku enta uzyc np find_sphere_class ? Bo szczerze to wolalbym bym w register_touch, ale to wlasnie nie bardzo dziala :/
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.07.2012 20:50

a jesli ustawie cos innego niz SOLID_NOT, to ent sie wcale nie odbija.

dziwne ponieważ i tak powinno działać pokaż cały kod
w tym pluginie znajdziesz kod który działa i robi to co ci potrzeba
http://amxx.pl/topic...am-modyfikacja/
  • +
  • -
  • 1

#7 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 24.07.2012 10:24

no pobawiłem się trochę kodem i jakoś się udało ;D Close
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.07.2012 10:53

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych