Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana koloru


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 'eXe'

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:PatryQ
  • Lokalizacja:Czeladz
Offline

Napisano 13.07.2012 11:01

Witam,

Pokazuje to tak: [de_dust2] Nick prowadzi w grze z X fragami i X zgonami
A jak zrobić żeby to tak wyglądało: # Nick prowadzi w grze X fragami i X zgonami
Zeby zamiast nazwy mapy było # i było na zielono a nick gracza był na niebiesko/czerwono zaleznie od teamu?
#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.5a"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers, MapName[32];

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

    register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
    register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_will_restart_in");

    cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
    cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");

    g_MaxPlayers = get_maxplayers();
    get_mapname(MapName, 31);
}

public round_begin() RoundNumber = 0;

public pokaz_staty() {
    new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
    if(++RoundNumber > ile_rund) {
        RoundNumber = ile_rund;
        new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa;
        new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
        new index, i;

        for(i=1; i<=g_MaxPlayers; ++i) {
            if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i)) continue;

            zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
            bilans = zabojstwa-get_user_deaths(i);
            if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
                fragi = bilans;
                index = i;
            }
        }
        if(is_user_connected(index)) {
            new name[48], user_team;
            get_user_name(index, name, 47);
            user_team = get_user_team(index);
            ColorChat(0, user_team == 1 ? RED : user_team == 2 ? BLUE : GREY, "^4[%s]^3 %s^1 prowadzi w grze z^3 %i^1 fragami i^3 %i^1 zgonami", MapName, name, get_user_frags(index), get_user_deaths(index));
        }
        else ColorChat(0, GREY, "^4[%s]^1 Brak prowadzacego w grze", MapName);
    }
}


Dam +

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.07.2012 11:51

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 13.07.2012 11:58

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Best player"
#define VERSION "0.5a"
#define AUTHOR "Sebul"


new RoundNumber, cvar_round, cvar_frags_multi, g_MaxPlayers;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("SendAudio", "pokaz_staty", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("TextMsg", "round_begin", "a", "2&#Game_C", "2&#Game_will_restart_in");

cvar_frags_multi = register_cvar("amx_frags_multi", "1.5");
cvar_round = register_cvar("amx_number_round", "5");

g_MaxPlayers = get_maxplayers();
}

public round_begin() RoundNumber = 0;

public pokaz_staty() {
new ile_rund = get_pcvar_num(cvar_round);
if(++RoundNumber > ile_rund) {
RoundNumber = ile_rund;
new Float:fragi = -20.0, Float:bilans, Float:zabojstwa;
new Float:mnoznik = get_pcvar_float(cvar_frags_multi);
new index, i;

for(i=1; i<=g_MaxPlayers; ++i) {
if(!is_user_connected(i) || is_user_bot(i) || is_user_hltv(i)) continue;

zabojstwa = get_user_frags(i)*mnoznik;
bilans = zabojstwa-get_user_deaths(i);
if(zabojstwa > 0 && fragi < bilans) {
fragi = bilans;
index = i;
}
}
if(is_user_connected(index)) {
new name[48], user_team;
get_user_name(index, name, 47);
user_team = get_user_team(index);
ColorChat(0, user_team == 1 ? RED : user_team == 2 ? BLUE : GREY, "^4#^3 %s^1 prowadzi w grze z^3 %i^1 fragami i^3 %i^1 zgonami", name, get_user_frags(index), get_user_deaths(index));
}
else ColorChat(0, GREEN, "#^1 Brak prowadzacego w grze");
}
}


#4 'eXe'

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:PatryQ
  • Lokalizacja:Czeladz
Offline

Napisano 14.07.2012 12:43

Dzięki, lecz mam problem zauwarzyłem że np. gdy pokazuje że 'eXe' ma X fragow i X zgonow i jeżeli zgine to nie pokazuje tego komunikatu o najlepszym graczu. Tylko wtedy gdy kogoś zabije. Dałoby to naprawić?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych