Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moduły - ilość oraz jak z fakemetą


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.07.2012 18:07

Witam,

Chciałbym się dopytać odnośnie fakemety i modułów.
Mam w pluginie (900 linijek kodu) takie moduły:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
#include <colorchat>

i do czego zmierzam. Chodzi mi o moduł funkcję give_item(...) i tylko ją używam w tym pluginie z modułu fun.
Czy to będzie mniej optymalne, jeżeli wywalę include <fun>, a give_item zastąpię fm_give_item? Chodzi mi o pracę serwera. Czy będą wyższe pingi itd. Bądź co lepiej będzie. Zostawić ten moduł fun i z niego korzystać? Bo z tego co wiem, to jest on szybszy od fakemety no i dlatego nurtują mnie pytania czy to wpłynie na niestabilność serwera.

Drugie pytanie.
Czy da się zamiast fakemety z funkcjami set_pev(id, pev_iuser2) lub pev(id, pev_iuser2) zastąpić to engine? Chodzi o to, aby oznaczyć gracza i to optymalnie.


Pozdrawiam.

Użytkownik Nenczoks edytował ten post 10.07.2012 18:13


#2 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.07.2012 21:40

Rozumiem, że nikt nie zna się na optymalizacji pluginów lub nie rozumie tego, co napisałem, tak?

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.07.2012 04:38

Czy da się zamiast fakemety z funkcjami set_pev(id, pev_iuser2) lub pev(id, pev_iuser2) zastąpić to engine?

tak da

Czy to będzie mniej optymalne, jeżeli wywalę include <fun>, a give_item zastąpię fm_give_item? Chodzi mi o pracę serwera. Czy będą wyższe pingi itd.

naprawdę uważasz że jedna komenda spowoduje podniesienie się pingów ? używaj fun jest ono szybsze od fakemety
  • +
  • -
  • 1

#4 Nenczoks

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.07.2012 11:21

Już wszystko wiem, można zamknąć. Mimo wszystko dostajesz + za odpowiedź.
Pozdrawiam.

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 22.07.2012 11:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych