Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin lub coś innego


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Adrian Kluba

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
Offline

Napisano 04.07.2012 19:48

Hej
Mam problem poniewaz dużo graczy narzeka że osobe z full odznakami bf2 (24 odznaki) biją po 200 z he czy jest jakiś plugin sposób na ustawienie max dmg z he?
  • +
  • -
  • 0

#2 atdirmaq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:194
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Otwock
Offline

Napisano 04.07.2012 19:52

Na pewno jest taki sposób ale najpierw podrzuc plugin bf2
  • +
  • -
  • 0

Ale fajny serw :o

Dołączona grafika


#3 Adrian Kluba

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
Offline

Napisano 04.07.2012 22:45

http://bf2.com.pl/download.html i tam 1 opcja czyli 24 odzanki, dokładnie za obrażenia z he odpowiada odznaka własnie z he
Ale lepszym rozwiązaniem dla mnie byłby plugin który ustawia max obrażenia np 70-90
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 05.07.2012 07:10

BF2mod zwiększa procentowo obrażenia otrzymywane z HE o 20% za każdy poziom
damage += damage * expBadgeLevel * 0.2;
Kod znajdziesz w funkcji Ham_TakeDamage_Pre w pliku ham.inl.
Możesz dowolnie manipulować obrażeniami, np. zmieniając na takie wartości
damage -= damage * (4-expBadgeLevel) * 0.15;
wówczas dla profesjonalisty, obrażenia wyniosą 100% a dla każdego poziomu mniej o 15%, aż brak odznaki wyniesie jedynie 40% obrażeń (dla przykładowej wartości 0.15)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych