Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

JarHead Rank Mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 UberSkill

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 19.06.2012 14:25

JarHead Rank Mod v1.0
by benio101
bazujacy na Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.1.0
by
MisieQ


Dołączona grafika

Jest to system rang bazujący na popularnej grze Battlefield 2.
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Mozna rowniez otrzymac rangi specjalne bazujące na ilości zabić oraz zdobytych złotych medali.
Mod jest przeróbką znanego wszystkim BF2 Rank Mod, przeróbka polega na całkowitym usunięciu odznak (mogą znaleźć się minimalne błędy w kodzie czy tez bibliotekach z racji, iż jest to wersja beta jak na razie^^), system rang specjalnych, które niegdyś wymagały odznak+ilosc zabic teraz wymagaja ilości złotych medali+zabicia. Mod został stworzony na potrzeby zwykłych serwerów FFA aby jedynie urozmaicić grę bez większych zmian w jej przebiegu.
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg
Status jest zależny od teamu, w którym się znajdujemy czyli CT - niebieski, TT - czerwony. Również została naprawiona komenda admina dot. dodawania fragów oraz złotych medali w menu admina.

Dołączona grafika
Skopiuj i wklej do amxx.cfg

// JarHead Rank Mod v1.0
jhd_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
jhd_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
jhd_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
jhd_wymus 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0
jhd_min x - w miejsce x wpisujemy minimalna ilość graczy, przy której będą przyznawane medale


Dołączona grafika
/serverstats - pokazuje statystyki graczy na serwerze
/adminmenu - pokazuje menu admina
/mestats - pokazuje twoje statystyki broni

/whostats - pokazuje statystyki wybranego gracza

Dołączona grafika

1. Zapis rankingu zależy od cvaru w amxx.cfg

// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0


W takim przypadku będzie zapisywało na nick.

2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w const.inl

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
150,
500,
800,
2500,
5000,
8000,
20000,
50000,
60000,
75000,
90000,
115000,
125000,
150000,
180000,
200000
}


Jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:

new const RANKXP[MAX_RANKS]=
{
0,
340,
560,
[...]


Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

Dołączona grafika

**zawartośc folderu scripting wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting
**zawartośc folderu sound/jhd wrzucamy do cstrike/sound
**zawartośc folderu sprites/jhd wrzucamy do cstrike/sprites
w plugins.ini dopisujemy jarhead.amxx
i gotowe!

Dołączona grafika

amxmodx
amxmisc
fakemeta
hamsandwich
csx


Dołączona grafika
Statystyki na serwerze moze zrestartowac tylko i wylacznie admina z flaga "a".

Dołączona grafika
 

Załączony plik  JarHeadRankModv1.rar   207,74 KB  462 Ilość pobrań

Załączony plik  jarhead.sma   59,87 KB  203 Ilość pobrań
  jarhead.amxx
Jarhead.amxx (domyślna konfiguracja)

Użytkownik benio101 edytował ten post 01.07.2012 23:30
Aktualizacja pliku colorstatus

  • +
  • -
  • 3

#2 dad

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:56
Offline

Napisano 20.06.2012 22:41

Czy jest ktoś w stanie to udostępnic w amxx ?
(21.06.2012 22:33):
Zrobione

  • +
  • -
  • 0

#3 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 21.06.2012 00:28

o ile regulamin nie zabrania wyslanie pliku amxx na pw to owszem jestem w stanie wyslac.
  • +
  • -
  • 0

#4 dad

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:56
Offline

Napisano 21.06.2012 06:48

//// jarhead.sma
// C:\Users\~xx\scripting\jarhead.sma(94) : fat
al error 100: cannot read from file: "colorchat"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
// Could not locate output file compiled\jarhead.amx (compile failed).
//
// Compilation Time: 0,27 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...


edit:
Dodaj do paczki jeszcze colorchat.inc

Użytkownik dad edytował ten post 21.06.2012 06:52

  • +
  • -
  • 0

#5 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 21.06.2012 10:34

Nie wiem czy dobrze rozumiem. Nalicza fragi, odznak w ogolnie nie ma i sie ich nie zdobywa? Czyli tylko nalicza fragi i przyznaje medale? Rangi zostały?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 21.06.2012 11:41

@dad
proszę choc colorchat.inl mozesz znalezc doslownie wszedzie

Załączony plik  colorchat.inc   1,73 KB  178 Ilość pobrań


@IndeS

Zachowane zostal Rangi z tymże rangi specjalne wymagaja okreslonej ilosci fragow oraz zlotych medali, Zdobywac mozna fragi i złote/srebrne/brązowe medale (fragi i złote medale wyświetlane są w statusie), Odznaki czy inne moce, że tak to ujme nie istnieją w JarHead Rank Mod.
  • +
  • -
  • 0

#7 dad

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:56
Offline

Napisano 21.06.2012 13:25

* changed name to test
* changed name to test1
* changed name to test2
* changed name to test3

I tak cały serwer ma
  • +
  • -
  • 0

#8 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 21.06.2012 15:49

Jezeli masz pewnosc ze jest to wywolane przez mod to w plugins.ini dopisz debug i skopiuj mi z konsoli informacje dotyczace moda.
Podaj mi rowniez jakie cvarymasz wpisane dot. moda.
I Sprawdz czy masz odblokowane wymagane moduly

Użytkownik UberSkill edytował ten post 21.06.2012 15:51

  • +
  • -
  • 0

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 21.06.2012 16:18

changed name to test
* changed name to test1
* changed name to test2
* changed name to test3

Jesteś pewien, że to akurat ten plugin zmienia imiona na "test"?
Przeszukałem SMA + wszystkie INC i żadnego "test" nie znalazłem.

#10 dad

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:56
Offline

Napisano 21.06.2012 19:08

Ach, no mój błąd przepraszam. Test to są nicki po prostu graczy takie jakie maja. Tylko co nowa runde, wywalało mi na czacie że gracz * changed name to blabla
blabla to gracza nick.
Musiałem po zmieniać na test, ponieważ były niecenzuralne słowa.
  • +
  • -
  • 0

#11 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 23.06.2012 16:18

Wina colorstatus ^^

/* ColorStatus
*
* by DarkGL
*
* This file is provided as is (no warranties).
*/

#define STATUS_TASK 486784986
#define STATUS_TASK2 471231345

enum COLOR_STATUS{
RED_STATUS,
BLUE_STATUS,
YELLOW_STATUS,
GREY_STATUS
}

new msgStatusText;
new msgStatusValue;
new msgSayText;

//prefix _colorStatus_

new oldTeam[33],MSG_TYPE[33],Float:fTimeColor[33];

stock initColorStatus(){
msgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
msgStatusValue = get_user_msgid("StatusValue");
msgSayText = get_user_msgid("SayText");

register_message(get_user_msgid("StatusText"),"ColorStatusText");
register_message(get_user_msgid("StatusValue"),"ColorStatusValue");
}

public ColorStatusText(msgID, msgDest,msgEnt){
if(!msgEnt || msgDest == MSG_ALL){

new Float:fTime,szRet[256];

get_msg_arg_string(2,szRet,charsmax(szRet));

for(new i = 1;i<33;i++){
if(!is_user_connected(i)) continue;

fTime = fTimeColor[i] > fTimeColor[0] ? fTimeColor[i] : fTimeColor[0];

if(fTime >= get_gametime() || fTime == -1.0) continue;

message_begin(MSG_ONE,msgStatusText,_,i);
write_byte(0);
write_string(szRet);
message_end();
}

return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(is_user_connected(msgEnt)){
if(fTimeColor[msgEnt] >= get_gametime() || fTimeColor[msgEnt] == -1.0) return PLUGIN_HANDLED;
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ColorStatusValue(msgID, msgDest,msgEnt){
if(!msgEnt || msgDest == MSG_ALL){

new Float:fTime,szRet[256];

get_msg_arg_string(2,szRet,charsmax(szRet));

for(new i = 1;i<33;i++){
if(!is_user_connected(i)) continue;

fTime = fTimeColor[i] > fTimeColor[0] ? fTimeColor[i] : fTimeColor[0];

if(fTime >= get_gametime() || fTime == -1.0) continue;

message_begin(MSG_ONE,msgStatusValue,_,i);
write_byte(get_msg_arg_int(1));
write_short(get_msg_arg_int(2));
message_end();
}

return PLUGIN_HANDLED;
}
else if(is_user_connected(msgEnt)){
if(fTimeColor[msgEnt] >= get_gametime() || fTimeColor[msgEnt] == -1.0) return PLUGIN_HANDLED;
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock makeStatusText(id,COLOR_STATUS:color,Float:fTime = 0.0,const szText[] = "",any:...){
new szTextFormated[197];

vformat(szTextFormated, charsmax(szTextFormated), szText, 5);


if(id)
{
MSG_TYPE[id] = MSG_ONE;
fTimeColor[id] = !fTime ? -1.0 : get_gametime() + fTime;
} else {
id = FindPlayerStatus();
MSG_TYPE[id] = MSG_ALL;

if(id == -1) return ;

fTimeColor[0] = !fTime ? -1.0 : get_gametime() + fTime;

}

if(color == YELLOW_STATUS){
message_begin(MSG_TYPE[id],msgStatusText,_,id);
write_byte(0);
write_string(szTextFormated);
message_end();

return ;
}

format(szTextFormated, charsmax(szTextFormated),"%s%s","%p2",szTextFormated);

set_msg_block(msgSayText, BLOCK_ONCE);

message_begin(MSG_TYPE[id],msgStatusText,_,id);
write_byte(0);
write_string(szTextFormated);
message_end();

oldTeam[id] = get_user_team(id);

setTeamMessage(id,color == RED_STATUS ? 1 : color == BLUE_STATUS ? 2 : 3,MSG_TYPE[id]);

message_begin(MSG_TYPE[id],msgStatusValue,_,id);
write_byte(2);
write_short(id);
message_end();

remove_task(id+STATUS_TASK);
remove_task(id+STATUS_TASK2);

set_task(0.1,"returnToStatus",id+STATUS_TASK);
if(fTime != 0.0) set_task(fTime,"deleteStatus",MSG_TYPE[id] == MSG_ALL ? STATUS_TASK2 : id+STATUS_TASK2);
}

public deleteStatus(id){
id-=STATUS_TASK2;

new Float:fTime;

if(!id){
for(new i = 1;i<33;i++){
if(!is_user_connected(i)) continue;

fTime = fTimeColor[i] > fTimeColor[0] ? fTimeColor[i] : fTimeColor[0];

if(fTime >= get_gametime() || fTime == -1.0) continue;

message_begin(MSG_ONE,msgStatusText,_,i);
write_byte(0);
write_string("");
message_end();

message_begin(MSG_ONE,msgStatusValue,_,i);
write_byte(1);
write_short(0);
message_end();

message_begin(MSG_ONE,msgStatusValue,_,i);
write_byte(2);
write_short(0);
message_end();

message_begin(MSG_ONE,msgStatusValue,_,i);
write_byte(3);
write_short(0);
message_end();
}
}
else if(is_user_connected(id)){
fTime = fTimeColor[id] > fTimeColor[0] ? fTimeColor[id] : fTimeColor[0];

if(fTime >= get_gametime() || fTime == -1.0) return ;

message_begin(MSG_ONE,msgStatusText,_,id);
write_byte(0);
write_string("");
message_end();

message_begin(MSG_ONE,msgStatusValue,_,id);
write_byte(1);
write_short(0);
message_end();

message_begin(MSG_ONE,msgStatusValue,_,id);
write_byte(2);
write_short(0);
message_end();

message_begin(MSG_ONE,msgStatusValue,_,id);
write_byte(3);
write_short(0);
message_end();
}
}

public returnToStatus(id){
id-=STATUS_TASK;

set_msg_block(msgSayText, BLOCK_ONCE);

setTeamMessage(id,oldTeam[id],MSG_TYPE[id]);
}

stock setTeamMessage(id, team,type){
static msgTeamInfo;

if(!msgTeamInfo) msgTeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");

static TeamName[][] =
{
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR"
};

message_begin(type, msgTeamInfo, _, id);
write_byte(id);
write_string(TeamName[team]);
message_end();
}

stock FindPlayerStatus()
{
static maxPlayers;
static i;
i = -1;

if(!maxPlayers) maxPlayers = get_maxplayers();

while(i <= maxPlayers)
{
if(is_user_connected(++i))
{
return i;
}
}

return -1;
}


colorstatus bez zmiany nicku :P Dark coś tam gadał ze błędy mogą być ale u mnie działało gites :P
  • +
  • -
  • 1

#12 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 24.06.2012 10:07

coz u mnie tez dziala bez zarzutow.
  • +
  • -
  • 0

#13 maciora21

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:O-ka
Offline

Napisano 24.06.2012 16:35

za nic nie mogę zmienić nazw rang jak i expu.. ciągle mam 0-15 Szeregowy itp.

Edytuje plik: cstrike/addons/amxmodx/scripting/jhd/const.inl
  • +
  • -
  • 0

#14 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 24.06.2012 16:57

po zedytowaniu tego skompiluj jeszcze raz plik sma i wrzuć na serwer
  • +
  • -
  • 0

#15 maciora21

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:O-ka
Offline

Napisano 24.06.2012 17:07

ale co nowa kompilacja sma mi da, skoro w nim nic nie edytowałem??
  • +
  • -
  • 0

#16 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.06.2012 17:14

Pliki INC oraz INL są dołączane do SMA w momencie kompilacji, więc ostateczna forma będzie zmieniona.
Plik SMA z automatycznie dołączanymi plikami INC/INL skompilowany zostanie na plik AMXX, który
to należy podmienić i zresetować mapkę bądź cały serwer, jeśli zaistnieje taka potrzeba.
(01.07.2012 23:31):
Plik colorstatus zaktualizowany.
Link do kompilatora tak samo.

Problem ze zmianą nicku nie powinien już występować.


#17 junior69

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 10.02.2013 12:04

czy da się zrobić prefix aktualnej rangi? A może od razu jest dodane? Ponieważ nie jest to napisane ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych