Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o zrobienie 4 klas zwyklych

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bombka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Bartoszyce
Offline

Napisano 02.06.2012 17:47

Witam potrzebuje 4 klas za kazda bedzie +

Klasa : Ochroniarz
Bronie:USP ,Wszystkie granaty
opis. Posiada tarcze + x 3 wieksze dmg z usp'a

klasa: Pacyfikator II
opisz: dostaje ak47 + 15 DmG z niego
broń: ak47, dgl.

Klasa: Opancerzony
Broń:MP5,deagl,
Opis: Odbija 5 pocisków na rundę, ma mp5 + 15 DmG z niego

Klasa:Skazaniec
Broń: ak47,flashbang,smoke
Opis:Usuwa rozrzut broni i ma podwójny skok.

@@
  • +
  • -
  • 0

#2 Remix12

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:parczew
Offline

Napisano 02.06.2012 18:23

Łap pacyfikatora

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

#include <codmod>

new const nazwa[] = "Pacyfikator II";
new const opis[] = "dostaje ak47 + 15 DmG z niego";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{

ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Remix12 edytował ten post 02.06.2012 18:23

  • +
  • -
  • 1

#3 Bombka

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Bartoszyce
Offline

Napisano 02.06.2012 21:15

dzięki + Czekam na reszte
  • +
  • -
  • 0

#4 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 02.06.2012 21:32

Skazaniec:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
	   
new const nazwa[]   = "Skazaniec";
new const opis[]    = "Usuwa rozrzut broni i ma podwójny skok";
new const bronie    = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
				    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public PreThink(id)
{
if(ma_klase[id])
  set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
if(ma_klase[id])
  set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Bombka

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Bartoszyce
Offline

Napisano 02.06.2012 22:25

dzięki + czekam na reszte
  • +
  • -
  • 0

#6 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.06.2012 07:27

Opancerzony:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Opancerzony";
new const opis[]    = "Odbija 5 pocisków na rundę, ma mp5 + 15 DmG z niego";
new const bronie    = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:klase[33];
new wartosc_klasy[33];
new pozostale_strzaly[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = (wartosc_klasy[id] = wartosc);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
  return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
  pozostale_strzaly[this]--;
  return HAM_SUPERCEDE;
}

        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;

        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;

        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 03.06.2012 07:30

  • +
  • -
  • 1

#7 Bombka

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:65
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Bartoszyce
Offline

Napisano 03.06.2012 13:23

dzięki + czekam na ostatnia
  • +
  • -
  • 0

#8 Lemon.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:31
  • Imię:Marcel
  • Lokalizacja:Łódż
Offline

Napisano 03.06.2012 14:42

Skazaniec

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Skazaniec";
new const opis[] = "1/5 na wyrzucenie broni Przeciwnika i podwójny skok.";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");

}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 5) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}


Przepraszam ponieważ nie wiedziałem jak zrobic bez Rozrzutu broni więc dałem 1/5 na Wyrzucenie broni Przeciwnika.

Opancerzony


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Opancerzony";
new const opis[] = "Odbija 5 pocisków na rundę, ma mp5 + 15 DmG z niego";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:klase[33];
new wartosc_klasy[33];
new pozostale_strzaly[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
ma_klase[id] = true;
pozostale_strzaly[id] = (wartosc_klasy[id] = wartosc);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[this])
return HAM_IGNORED;
if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET)
{
pozostale_strzaly[this]--;
return HAM_SUPERCEDE;
}

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Lemon. edytował ten post 03.06.2012 14:36

  • +
  • -
  • 0

#9 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 03.06.2012 16:47

Lemon te 2 klasy już wyżej zrobiłem...
  • +
  • -
  • 0

#10 Lemon.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:31
  • Imię:Marcel
  • Lokalizacja:Łódż
Offline

Napisano 04.06.2012 21:50

Nie zauważyłem.
Zrobiłem je sam :]
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych