Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prosze o dodanie do pluginu możliwość kupienia 2 perka

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 08.02.2012 15:42

proszę o dodanie do pluginu możliwości kupienia drugiego perka
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <nvault>
#include <fun>
#define PLUGIN "CoD - Odznaki"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Gufinsky"
new zapis
new Odznaki[33];
new pcvar_od1, pcvar_od2, pcvar_od3, pcvar_od4, pcvar_od5;
new pcvar_koszt1, pcvar_koszt2, pcvar_koszt3, pcvar_koszt4, pcvar_koszt5;
new od1, od2, od3, od4, od5
new koszt1, koszt2, koszt3, koszt4, koszt5
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
zapis=nvault_open("Odznakisave")
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
register_clcmd("say /exp","kup");
register_clcmd("say /m","kup");
register_clcmd("say /moneta","kup");
register_clcmd("say /monety","kup");
register_clcmd("odznaki_daj","daj", ADMIN_IMMUNITY, "<nick>   <ilosc>")
register_clcmd("odznaki_zabierz","zabierz", ADMIN_IMMUNITY, "<nick>   <ilosc>")
register_clcmd("say /sklep", "Sklep")
register_clcmd("say /shop", "Sklep")

pcvar_od1 = register_cvar("odznaki_ile1", "500");
pcvar_od2 = register_cvar("odznaki_ile2", "1000");
pcvar_od3 = register_cvar("odznaki_ile3", "1500");
pcvar_od4 = register_cvar("odznaki_ile4", "2000");
pcvar_od5 = register_cvar("odnzaki_ile5", "3000");

pcvar_koszt1 = register_cvar("odznaki_koszt1", "5");
pcvar_koszt2 = register_cvar("odznaki_koszt2", "10");
pcvar_koszt3 = register_cvar("odznaki_koszt3", "15");
pcvar_koszt4 = register_cvar("odznaki_koszt4", "20");
pcvar_koszt5 = register_cvar("odnzaki_koszt5", "30");

od1 = get_pcvar_num(pcvar_od1)
od2 = get_pcvar_num(pcvar_od2)
od3 = get_pcvar_num(pcvar_od3)
od4 = get_pcvar_num(pcvar_od4)
od5 = get_pcvar_num(pcvar_od5)

koszt1 = get_pcvar_num(pcvar_koszt1)
koszt2 = get_pcvar_num(pcvar_koszt2)
koszt3 = get_pcvar_num(pcvar_koszt3)
koszt4 = get_pcvar_num(pcvar_koszt4)
koszt5 = get_pcvar_num(pcvar_koszt5)

}
public client_connect(id)
{
Load_Odznaki(id)
set_task(0.8, "Life", id, _, _, "b");
}
public client_disconnect(id)
{
Save_Odznaki(id)
}
public plugin_end()
{
nvault_close(zapis)
}
public eDeath() {
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );

if(ofiara != attacker && attacker != 0)
{
  if(get_user_team(attacker) != get_user_team(ofiara))
  {
   Odznaki[attacker] += 1;
  }
}
}
public Life(id)
{
new Players[32], Num, i, id;
get_players( Players, Num, "a" );

for( i = 0; i < Num; i++ )
{
  id = Players[i];
  set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
  show_hudmessage(id, "^n^n^n^n^n^n[Monet: %d]", Odznaki[id]);
}
}
public kup(id)
{		
new zrob1[128], zrob2[128], zrob3[128], zrob4[128], zrob5[128];
format(zrob1, charsmax(zrob1), "\yKup %d  - %d \wmonet", od1, koszt1);
format(zrob2, charsmax(zrob2), "\yKup %d  - %d \wmonet", od2, koszt2);
format(zrob3, charsmax(zrob3), "\yKup %d  - %d \wmonet", od3, koszt3);
format(zrob4, charsmax(zrob4), "\yKup %d  - %d \wmonet", od4, koszt4);
format(zrob5, charsmax(zrob5), "\yKup %d  - %d \wmonet", od5, koszt5);


new menu = menu_create("\d[\wWybierz ilosc Exp'a\d]", "Menu_Handle");
menu_additem(menu, zrob1);
menu_additem(menu, zrob2);
menu_additem(menu, zrob3);
menu_additem(menu, zrob4);
menu_additem(menu, zrob5);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
public Menu_Handle(id, menu, item)
{		
new exp = cod_get_user_(id);

switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(Odznaki[id] < koszt1)
   {
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
   }
   else
   {
		Odznaki[id]-=koszt1
		cod_set_user_(id, exp + od1)
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od1);
   }
  }
  case 1:
  {
   if(Odznaki[id] < koszt2)
   {
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
   }
   else
   {
		Odznaki[id]-=koszt2
		cod_set_user_(id, exp + od2)
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od2);
   }
  }
  case 2:
  {
   if(Odznaki[id] < koszt3)
   {
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
   }
   else
   {
		Odznaki[id]-=koszt3
		cod_set_user_(id, exp + od3)
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od3);
   }
  }
  case 3:
  {
   if(Odznaki[id] < koszt4)
   {
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
   }
   else
   {
		Odznaki[id]-=koszt4
		cod_set_user_(id, exp + od4)
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od4);
   }
  }
  case 4:											  
  {
   if(Odznaki[id] < koszt5)
   {
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie stac Cie na to!");
   }
   else
   {
		Odznaki[id]-=koszt5
		cod_set_user_(id, exp + od5)
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles %d XP'a!", od5);

   }
  }
}
}
public Load_Odznaki(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[512];

new authid[64];
get_user_name(id,authid,63);
replace_all(authid, 63, " ", "+");
format(vaultkey,63,"%s",authid);
nvault_get(zapis,vaultkey,vaultdata,511);
replace_all(vaultdata,256,"#"," ");
new jeden[100]
parse(vaultdata,jeden,99)
Odznaki[id] = str_to_num(jeden);
}
public Save_Odznaki(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[512];

new authid[64];
get_user_name(id,authid,63);
replace_all(authid, 63, " ", "+");
format(vaultkey,63,"%s",authid);
format(vaultdata,511,"%d",Odznaki[id]);
nvault_set(zapis,vaultkey,vaultdata)
}
public zabierz(id, level, cid)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)){
  return PLUGIN_HANDLED;
}
new arg[32], arg2[32];
read_argv(1,arg,31);
read_argv(2, arg2, 31);


new ile, player;
ile = str_to_num(arg2);
player = cmd_target(id, arg, 6);

if(!player)
  return PLUGIN_HANDLED;

Odznaki[id]-=ile


new name_name[32], adminname[32];
get_user_name(player, name_name, 31);
get_user_name(id, adminname, 31);
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Admin: %s zabral graczowi: %s [%d Monet]", adminname, name_name, ile);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public daj(id, level, cid)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)){
  return PLUGIN_HANDLED;
}
new arg[32], arg2[32];
read_argv(1,arg,31);
read_argv(2, arg2, 31);


new ile, player;
ile = str_to_num(arg2);
player = cmd_target(id, arg, 6);

if(!player)
  return PLUGIN_HANDLED;

Odznaki[id]+=ile


new name_name[32], adminname[32];
get_user_name(player, name_name, 31);
get_user_name(id, adminname, 31);
ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Admin: %s podarowal graczowi: %s [%d Odznak]", adminname, name_name, ile);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Sklep(id)
{

new menu = menu_create("Sklep:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r2 Odznaki");
menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r4 Odznaki");
menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r6 Odznak");
menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r7 Odznak");
menu_additem(menu, "Ruletka \r[Dostajesz losowy Perk] \yKoszt: \r8 Odznak");
menu_additem(menu, "Exp \r[Menu Exp'a]");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(Odznaki[id] < 2)
   {
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie masz wystarczajacej ilosci odznak.")
		return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   Odznaki[id]-=2
   fm_set_user_health(id, hp + 20);
   ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles^x03 Ketonal");
  }
  case 1:
  {
   if(Odznaki[id] < 4)
   {
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie masz wystarczajacej ilosci odznak.")
		return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   Odznaki[id]-=4
   fm_set_user_health(id, hp + 50);
   ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles^x03 Flegamine");
  }
  case 2:
  {
   if(Odznaki[id] < 6)
   {
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie masz wystarczajacej ilosci odznak.")
		return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   Odznaki[id]-=6
   fm_set_user_health(id, hp + 100);
   ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles^x03 Aspirine");
  }
  case 3:
  {
   if(Odznaki[id] < 7)
   {
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie masz wystarczajacej ilosci odznak.")
		return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   Odznaki[id]-=7
   set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
   set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
   ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles^x03 RedBulla");
  }
  case 4:
  {
   if(Odznaki[id] < 8)
   {
		ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Nie masz wystarczajacej ilosci odznak.")
		return PLUGIN_CONTINUE;
   }
   Odznaki[id]-=8
   cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1)
   ColorChat(id, RED, "[Call Of Duty]^x04 Kupiles losowy perk.");
  }
  case 5:
  {
   kup(id)
  }
}
}

ref
  • +
  • -
  • 0

#2 SqNw0w

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 01.04.2012 01:28

POMOZCIE LUDZIE MU MI SIE TEZ PRZYDA :)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych