Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy

cod nowy klasa codmod cod mod nowy cod mod

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Artemis

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 09.02.2012 00:14

Witam, prosiłbym o przerobienie tej klasy ( udoskonalenie )

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Przyszlosc";
new const opis[] = "dostajesz losową broń na początek rundy";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];
new bron_gracza[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Resp", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
Resp(id);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);
bron_gracza[id] = 0;
}
public Resp(id)
{
if(ma_klase[id])
{
if(bron_gracza[id])
cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);
cod_give_weapon(id, bron_gracza[id] = random_num(2, 29));
}
}


jest kilka błędów a aktualnym :
1. nie ma full ammo
2. nie zawsze losuje, czasami wylosuje pake a i tak nie masz :P,
3. jak przeżyjesz rundę, to czasami nie zmienia broni a czasami zmienia
4. mam na ViPie M4A1 i przy większości rund 6/10 rund miałem tylko tą m4a1 ( jakby ją losowało dużo częściej )
5. Poprawić losowanie, usunąć na początku rundy glock/usp/deagle oraz ustawić aby po wybraniu klasy też losowało, a nie dopiero po rundzie
6. usunąć zbędne bronie ( uzi, )
7. i poprawić stylistycznie

Oczywiście za to daje plusy ^ ^

Pozdrawiam.

up
  • +
  • -
  • 0

#2 Galil

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 09.02.2012 14:46

proszę spróbuj

Załączone pliki



#3 Artemis

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:91
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 14.02.2012 16:22

dzięki. Można zamknąć
  • +
  • -
  • 0

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 14.02.2012 18:40

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 15.02.2012 12:42

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyCall of Duty ModPytania
do
ModyCall of Duty ModProśby o Klase/Perk


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, klasa codmod, cod mod, nowy cod mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych