Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bug klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 daw-k

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.03.2012 08:30

Mam taki bug jak ktos wybierze klase to mu pisze, że klasa premium nie mozesz jej użyc, ale grawitacje sie zmieniejsza osoba jest mniej widzialna i ma to 1/1 z kosy proszę o przerobienie jej w jakiś sposób daje "+"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja (Premium)";
new const opis[] = "Mniej widzialna, mniejsza grawitacja, 1/1 nóż";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik daw-k edytował ten post 13.03.2012 08:32


#2 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 13.03.2012 09:56

hmm sprawdz to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#3 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.03.2012 10:11

zamień to
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


na to

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
else
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#4 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 13.03.2012 10:31

Hubert, przeczytaj dokladnie co ty napisales ;x
jak juz to po else trzeba dac otwarcie klamry zeby tyczylo sie calosci danych umiejetnosci klasy
czyli powinno byc tak:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
return COD_CONTINUE;
}


bo w tym co ty dales to odnosi sie to else tylko do tego:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 13.03.2012 11:41

A po co else? Tak będzie dobrze
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#6 daw-k

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.03.2012 17:13

Zaraz sprawdze, ale macie wszyscy po "+"

#7 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.03.2012 20:35

właśnie wystarczy tak:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}



[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]
sebul (17.03.2012 01:26):
Czym to się różni od kodu dwa posty wyżej? :o

Użytkownik benio101 edytował ten post 07.12.2012 22:00

  • +
  • -
  • -1

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych