Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o przerobienie klas

klasy pomoc przerobienie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Revan131

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.02.2012 17:24

Witam prosiłbym o przerobienie moich klas na nowy CoD MoD.
Do klas: S.T.A.L.K.E.R, Killer, Szpieg, Predator, Invisible, Koks, Szturmowiec,Talib, Zolnierz Wsparcia trzeba dodać 1/x z danej broni/z kilku broni/ z He aby było zgodnie z opisem klasy.
Oprócz tego do klasy Szpieg zrobić aby miał ubranie wroga, Pucek był odporny na itemy, Duch mógł przenikać przez ścianę co 5 sekund, Ninia miała stałe 100hp, S.T.A.L.K.E.R aby był odporny na itemy i miał na początku każdej rundy kamizelke kuloodporną + hełm, Rakieciarz też aby był odporny na itemy.

Załączone pliki


Użytkownik Revan131 edytował ten post 20.02.2012 17:29

  • +
  • -
  • 1

#2 Revan131

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.02.2012 16:46

Ref Pilnie potrzebuje pomocy
  • +
  • -
  • 0

#3 Revan131

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.02.2012 20:05

ref. potrzebuje pomocy może być bez odporności na perki bo podobno to dzień roboty
  • +
  • -
  • 0

#4 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 23.02.2012 23:38

gosciu, wez wejdz na ta strone http://amxx.pl/generator-klas/ powpisuj nazwy, uzupelnij co ci potrzeba i masz gotowe. albo znajdz sma klasy co to ma i pozmieniaj nazwy na swoje :) z tego co spojrzalem to raczej nie znajdziesz takiego sma jak jest tu opis twoj ;P Deagle 1/3, Glock lub Usp 1/5,Famas 1/6, He 1/2, ma 1 mine, wysoki skok, 800hp omg ciezko sie zdecydowac z czego strzelac ;P

Użytkownik Kmf!p edytował ten post 23.02.2012 23:46

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#5 Revan131

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.02.2012 14:44

Wiem ale chodzi mi o to aby było właśnie takie klasy jak te co podałem a kompilator klas nie zrobi np. 1/3 z deagle i 1/5 z famasa tylko albo jedną rzecz 1/x albo wszystkie więc najpierw się zastanów zanim coś powiesz. Nie mam zaufania pod tym względem do komlikatora klas. Mi się akurat ta klasa podoba i nie zmienię jej. Mógłbyś chociaż pomóc a nie tylko krytykować. Bo używałem do zrobienia tych klas komplikatora a takiej klasy jak ninia nie da się zrobić w komlikatorze.

Użytkownik Revan131 edytował ten post 24.02.2012 14:49

  • +
  • -
  • 0

#6 Revan131

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.02.2012 22:45

ref. pilnie proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#7 thomas

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:265
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 24.02.2012 22:49

No to jak ci zrobi z 1/3 z deagle i 1/5 z famasa to usun ta bron w sma której nie chcesz
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#8 Revan131

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2012 12:45

no właśnie nie robi
  • +
  • -
  • 0

#9 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 27.02.2012 23:04

pododawaj to gdzie trzeba ;P niemam frakcji wiec ci gotowca nie zrobie :)

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "Ma 1/2 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
w tej linijce zmieniasz bron CSW_AWP i szanse na zabicie random_num(1,2) == 1)
np.1/3 z m4
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_M4A1 && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

ja bym to tak zrobil ale niewiem czy dobrze , nie testowane

Użytkownik Kmf!p edytował ten post 27.02.2012 23:06

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#10 Revan131

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.02.2012 15:23

frakcji jednak nie będzie
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasy, pomoc, przerobienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych