Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Perk na klase - problem z kompilacja (kody sma)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 TakiJedenPan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.02.2012 01:24

Witajcie drodzy forumowicze , chciałem przerobić perk sekret szpiega na klasę jednak mam problemy , z góry dziękuję za pomoc !

sma perku :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
new const perk_name[] = "Sekret Szpiega";
new const perk_desc[] = "Masz 1/5 szansy na odrodzenie sie u wroga oraz wygladsz jak wrog";
new bool:ma_perk[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
ma_perk[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Perk %s stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl", perk_name);
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_perk[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(!ma_perk[id])
return;

if(random_num(1,5) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id, 0);
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}



a tutaj sma moje , i w tym momencie utknąłem .
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Wyglad wroga , 1/8 na odrodzenie sie na respie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool: ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}
public cod_perk_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(!ma_klase[id]))
return;

if(random_num(1,9) == 1))
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);

cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);

cs_set_user_team(id, team);
}
ZmienUbranie(id)
}
public ZmienUbranie(id)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}




Z góry dziękuję za pomoc , oczywiście będą plusy /

Użytkownik TakiJedenPan edytował ten post 20.02.2012 01:24

  • +
  • -
  • 0
Jak będzie trzeba to pomogę ^ ^




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych